|
|
#81 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2018
Miasto: Poznań
Posty: 107
Motocykl: CRF1000Dct
Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s
|
Doczytałeś żeby naładować?
Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#82 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Piekary Śląskie
Posty: 90
Motocykl: był TA XL650, jest CRF1100 AS
Online: 1 miesiąc 5 dni 13 godz 43 min 49 s
|
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
Podładuje akumulator i zobaczę czy to coś da. Moto stoi na centralce, jest na luzie, jak ostatnio był odpalony stał w tym miejscu i zgaszony był na luzie. Wysłane z mojego S41 przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#83 |
![]() |
Przy rozruchu mogą się wywalać sterowniki. Tak jest na moim podwórku mechanicznym.
Słabe aku spowoduje wysyp sterownika bo napięcie spadnie poniżej 6v i tyle. Sposób z ponownym uruchomieniem często działa jak piszecie. Na wszelki wypadek sprawdź masę jeśli moto ma pare lat już. M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#84 |
![]() |
|
|
|
|
|
|
#85 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2020
Posty: 29
Motocykl: RD03
Online: 2 dni 7 godz 44 min 52 s
|
Miałem podobną sytuację z DCT ale w Hondzie DN przy słabym Aku, udało mi się uruchomić silnik postępując odwrotnie też wciskałem klawisz zapłonu przy wyłączonej stacyjce i następnie przekręcając kluczyk uruchamiałem silnik nie było problemu, lecz z chwilą słabej sprawności Aku (9 lat wytrzymał oryginał) pomimo naładowania nie miał kopa i ta metoda przestała działać, wymiana Aku na nowy przywróciła sprawność, w Twoim przypadku nie pasuje mi tylko , że to nówka, naładuj Aku i jak nie zaskoczy to nie grzeb tylko pod komputer miejmy nadzieje , że pokaże błąd...powodzenia
Wysłane z mojego M2003J15SC przy użyciu Tapatalka |
|
|
|
|
|
#86 |
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 26
Motocykl: NAT CRF1100 DCT 19'
Online: 1 dzień 1 godz 57 min 26 s
|
Odświeżę wątek. Nowa CRF1100 DCT u mnie sytuacja podobna. Moto nowe 0 km - pierwsza jazda i po 83 km po zatrzymaniu się przed przejściem dla pieszych, skrzynia wyłączyła biegi, podczas pracującego silnika, bez rozkładania stopki bocznej, których nie dało się ponownie włączyć... zaświecił się check engine. Po kilkukrotnym zgaszeniu moto i zapaleniu skrzynia załączyła bieg i moto ruszyło. Niestety check engine się świeci. Dzisiaj będę dzwonił do Hondy co dalej.
Oczywiście uprzedzając pytania stopką boczna ruszałem, akumulator naładowany - moto zapalało bez problemu - na wyświetlaczu biegów pojawiły się dwie kreski -- i check engine. Słaba sprawa |
|
|
|
|
|
#87 |
![]() |
Kiedyś Was ostrzegałem przed wyborem takiej wersji. Nikt nie słuchał....
Ze wzrostem nalotu nie będzie lepiej..... Czasami jak to czytam to mam wrażenie, że to jakaś "włoszczyzna", a nie Japonia
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Mialem eNCeka DCT i nic sie z nim nie dzialo przez lata. Od prawie 4 lat mam CRF1000 tez DCT i zero problemow. CRF1100 to wciaz nowe moto, a jak nowe to i problemy wieku dzieciecego sa... I tu nie ma znaczenia czy manual czy DCT, czy KTM, Honda czy BMW... |
|
|
|
|
#89 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Kazmir uważaj bo zaraz kamieniem oberwiesz.
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
![]() |
| Tags |
| naprawa silniczka dct , silniczek dct |
|
|