| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Bogatynia 
					
				
				
					Posty: 125
				 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tych trzech w tytule do latania po polach krzakach to tylko crf choć ajp robi to dużo lepiej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | |
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Coś takiego pojawio się do sprzedania na jednym z forów moto w UK. Ciutkę powyżej budżetu i tego typu moto nie było w temacie, ale wg mnie ten konkretny egzemplarz jest całkiem ciekawy. 
		
		
		
			2018 BMW G310GS z pełnym pakietem Rally Raid i kupą innych dodatków, których koszt to prawie 10 tys funtów. Przebieg niecałe 10 tys. mil. Cena 4750 funtów z wszytskimi dodatkami i oryginalnym cześciami zdemotowanymi przy zerowym przebiegu. Szczególy w języku Szekspira poniżej: Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez nabrU : 27.09.2020 o 23:18  | 
|
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2019 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 81
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 20k 
				
				
				 
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawy , nie brałem pod uwagę , ale teraz jest problem ,bo to cena nowego w salonie . Wiem że wypas , ale jednak używany i gdzieś w świecie .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 https://www.youtube.com/watch?v=4eYjwslOU6w  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to jeszcze Polska. Amatorskie, taka prawdziwa prawda.  
		
		
		
		
		
		
		
	https://www.youtube.com/watch?v=tWC-GTKrGfg Skoro takie pagórki robi i błotko to co ma się do jechania lasami nie nadawać? . Sam to chyba kupie. Miałem już KTM i inne , chcę teraz spokojnego jechania, pewności technicznej i bezobsługowości. Z mojej perspektywy. Jak nowe to 1. każda śrubka i sprężynka nowa 2. jak robie 3k w sezonie lasami to po 8 latach zaglądam do zaworów hihi :-) 3 . Teoretycznie olej co cztery lata do wymiany . 4. O remontach to zapomnij 5. Można zębatki dać inne , las to nie autostrada. 6. Gdyby mnie było stać to kupiłbym WR250R :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2019 
				Miasto: Dzierżoniów 
					
				
				
					Posty: 81
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 20k 
				
				
				 
Online: 6 dni 15 godz 31 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Masz LIKE  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja nieomal się skusiłem na małą CRFę i gdybym miał na to siano OT TAK to chętnie zastąpiłbym wiatrem chłodzoną DR350 właśnie CRF.  
		
		
		
		
		
		
			Ale jak mowa o sianie to nie da się tych motocykli porównać i pewnie dlatego mam DR... Miałem to równo na 24h, zrobiłem w tym czasie jakieś 450km głównie offem. Nie uważam aby miała chujowy zawias, była kondonem itd. Mało pali, wszędzie wjeżdża, bardzo wygodnie dla moich 185cm na stojaka i siedząc. JEDYNE do czego mogłem się przyczepić /bo już coś tam jeżdżę/ to jednak brakowało tego 'pstryknięcia' z gazu żeby po prostu nadrzucić tył w winklu. Tego nie ma podobnie jak nie ma żadnego spontanu na odkręcenie manetki. Ona po prostu jedzie. Piszą, że zmiana zębatki ale moto na /chyba/ fabrycznym przełożeniu z ASO jechało 90-100 i miało jakieś 8krpm jeśli dobrze pamiętam. Jak dla mnie niższe przełożenie to byłaby masakra na czarnym. Bardzo neutralnie działający ABS. Tył można wyłączyć. W terenie +10% czarnego paliła 3l. Można kupić za 15k używkę. Chętnie /z większym baniakiem/ wybrałbym się taką CRF na TETa... m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Na fabrycznym przełożeniu 14/40 ma 100km/h (GPS) przy ok. 6.400 obr. Na moim ulubionym 13/42 ma tą samą setkę przy 7200 obr/min. Czerwone pole zaczyna się na 10.500 obr/min  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Honda CB500x 2019 | Louis | Honda - inna niż AT & NAT | 450 | 14.06.2024 09:17 |