| 
			
			 | 
		#81 | ||
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 Ale nadal twierdzę, że KTM 790 Adv to ciekawa propozycja, tak jak i NAT, T700, 1200GS i wiele innych. Dla każdego do wyboru, bez zjadliwych uwag i sztucznego patriotyzmu dla jedynej "słusznej" marki (którakolwiek by ona nie była).  | 
||
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jeszcze był urywający się prawy podnóżek, wadliwy kill switch i problemy z silnikiem krokowym w dct - akurat te 2 ostatnie przypadłości mogły się skończyć lawetą.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Radio, trochę to śmierdzi religijnym fanatyzmem. 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam NAT 2016, będzie jej już 40k. Mdxd trzasnął stówkę, bez problemów. Anode pan Hąda zrobił na gwarancji bez szemrania, tak samo killswitch. Żadna z tych usterek czy wad nie groziła unieruchomieniem motocykla. DCT to inna bajka, z założenia nie nadaje się to na wycieczki w ciemna dupę (tak jak duży GS, nie przymierzając). To wszystko są pierdoly. I tak, jak widzę w turystycznym terenie dużo starych i nowych afryk, tak kateemow czy bmw niekoniecznie. Ciekawe dlaczego, przecież to są świetne (bez ironii!) motocykle? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#84 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chwalić GS 1200 który miał problemy z antena IMO i narzekać na 790 który ma problemy z IMO.... 
		
		
		
		
		
		
		
	Nie oceniam po prostu pierdolenie na którym powstają mity w mojej ocenie. 790 jak wszystkie katy ma wiele problemów wieku dziecięcego a problemy z dostępnością poszczególnych podzespołów mogą wynikać z sytuacji w jakiej ogólnie znajduje się świat. Współczuję kolesiowi unieruchomionego moto ale swój wywód napisał w taki sposób że....  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 32 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ! 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Jakoś w tych ciemnych dupach, jak i wszędzie indziej, statystycznie najwięcej właśnie GS-ów. Ludzie po prostu wsiadają i jadą. Jak się zepsuje, to wtedy się martwią. Ja też tak robię, bo gdybym zaczął sobie wyliczać co się może stać i z czym, to ani nowym bym nie pojechał, ani starym, bo żadnego nie umiem naprawić   Ale może właśnie dlatego, że się tym nie przejmuję, to jeżdżę i się cieszę. DCT, na dziś dobija 36k km. Oczywiście nie omieszkam zdać relację, gdy DCT zawiedzie w czarnej czy białej dupie. Dla statystyk, bo na chwilę obecną coś za dobre są  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,663
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu zaś użytownikowi padł tylny hamulec. Znaczy urwał się zacisk... 
		
		
		
		
		
		
			https://www.facebook.com/bret.tkacs/...0929174837169/ 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#88 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Klasa 👏.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Ostrów maz 
					
				
				
					Posty: 310
				 
Motocykl: Dzik 950 
Przebieg: 120000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 38 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czego się spodziewać po Made in China...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Nie jestem pewien ale zakład KTM w Hangzhou miał zostać uruchomiony w czerwcu tego roku a dotychczasowa produkcja była tłuczona w Austrii więc to raczej nie Made in China. Kij tam immobilizer ale ta usterka co pokazał Bret to już niebezpiecznie gruba sprawa.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |