|  28.06.2020, 12:06 | #1101 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  28.06.2020, 12:33 | #1102 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   Cytat:  :lol8...bubel jak nic. | |
|   |   | 
|  28.06.2020, 13:28 | #1103 | 
|  |   
			
			bo może sekret tkwi w tym aby napierać a nie polerować i szpejować ?
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  28.06.2020, 14:01 | #1104 | 
|  |   
			
			Pierwszy padł regulator który załatwił resztę.Masakra,żadnych zabezpieczeń.   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  28.06.2020, 14:10 | #1105 | 
|  |   
			
			historia kiepskich prądów jest w hondzie, i chyba nie tylko, stara jak sama honda.  teraz robię swojego GLa i też jest grubo. w starych afrykach też jest to jedna z furii... tak więc to chyba kwestia tradycji. GL1200 jest jednym z najbardziej dopracowanych chyba motocykli w ogóle, podobnie jak parę innych modeli hondy ale z tematem padającego statora nigdy się nie uporano, gdzie do wymiany trzeba wyjmować silnik a potem czekać na kolejny fuckup. 'Dlatego' /śmieję się/ honda zrobiła 1500 i 1800, które wg forów w USA, z naciskiem na 1800, miały tyle wad technicznych ile wszystkie poprzednie modele razem wzięte. ta czy siak nie ma moto bez wad a nie psuje się tylko to czego nie ma. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  28.06.2020, 15:16 | #1106 | |
| Fazi przez Zet  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Berlin 
					Posty: 7,564
				 Motocykl: RD07 Przebieg: ∞ Galeria: Zdjęcia   Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 25 min 32 s |   Cytat: Na Varadero nakręcił 650tys. Zobaczcie te pedantyczne dzienniki podrozu,. Każdy litr paliwa wpisany, każdy kilometr, każda naprawa. http://www.varahannes.at/fahrtenbuch%20statistiken.htm Eksploatacja wogole nieporównywalna z naszymi przebiagami. 
				__________________ Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. | |
|   |   | 
|  28.06.2020, 19:53 | #1107 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: https://youtu.be/ocNnLi-tzic Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka | |
|   | 
|  28.06.2020, 21:52 | #1108 | |
|  |   Cytat: 
   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | |
|   |   | 
|  28.06.2020, 22:13 | #1109 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  28.06.2020, 23:28 | #1110 | 
| Fazi przez Zet  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Berlin 
					Posty: 7,564
				 Motocykl: RD07 Przebieg: ∞ Galeria: Zdjęcia   Online: 10 miesiące 2 tygodni 2 dni 15 godz 25 min 32 s |   
			
			W tabeli napraw nie ma nic o wymianie silnika. Kliknijcie na Kostenaufstellung Pod Varadero na jego stronie. 18 lat, 650 tys km, zakup motora, ubezp i podatek i naprawy i serwis i benzyna kosztowały go 131 tys euro  Czyli 20 eurocentów za kilometr , to jakieś 90 groszy. Fajna ta nasza jewropa, taka nie za droga. Może zawsze zedrzeć więcej, ale nie robi tego więc jestem naprawdę z serca wdzięczny za litość dla niewolnika 
				__________________ Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. | 
|   |   |