|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#21 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s
|
Tiger 900 Rally Pro też mi się bardzo podoba, ale dźwięk silnika/wydechu, jest trochę za mało ADV
-jak dla mnie. Trochę za bardzo mi się kojarzy z motocyklami szosowymi.
|
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 34 min 36 s
|
dostęp do serwisu to jedno a ceny usług drugie i tutaj jest jak na markę premium przystało.
|
|
|
|
|
|
#23 |
![]() |
Kristoch z honda we Wrocławiu JEST coś nieok zwłaszcza z rpm motocykle.
Gadałem z kilkoma osobami z wro i wszyscy, ja tez, kupili u Karlika. Co do wywracania się wspomniałem o tym dwukrotnie gdyż dwukrotnie imo nadarzyła się okazja. Swoją droga jak się ktoś wywraca na postoju to wydało mi się to dziwne... ale jak piszesz zdarza się.M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
). Albo to lubisz albo nie . Nie wiem jak 900 brzmi, ale 800 to brzmiała tak gwiżdżąco. |
|
|
|
|
#25 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s
|
Cytat:
![]() Marmite muszę spróbować. Lubię takie wynalazki
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
![]() |
No więc 900 nie brzmi jak 800 czy jak odkurzacz - jest lepiej (bardziej adv 😀
, ale do dźwięku generowanego przez Afrykę mu daleko. No ale NAT to dla mnie w temacie dźwięku to jest jak wzorzec metra - nie ma lepszego.
|
|
|
|
|
|
#28 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 28 min 40 s
|
Brzmienia NAT nic nie przebija jak dla mnie. @Kristoch - jak tam zasięg na zbiorniku?
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() |
Fajny sprzęt niech służy dzielnie, nie brałeś pod uwagę 790r? Czy po 690 zbrzydł ci pomarańczowy?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#30 |
![]() |
Ujmę to tak - 😀 w pomarańczowym nie urzekł mnie styl austriackich inżynierów i nieco rolniczy charakter pracy ich produktu.
W moim odbiorze ich slogan „Ready to race” dobrze oddaje czym są ich sprzęty. Osiągi ponad wszystko. Tylko do ścigania potrzebny jest też odpowiedni kierownik co nie wymięka. Ja nie przepadam za ściganiem się, a na 690 zawsze kończyło się mocnym odkręcaniem 😉 co mnie czasem przerażało. A sam 690 się w moich rękach się marnował. O 790R czytam to samo więc nawet nie próbowałem. Zasięg na zbiorniku to prawie 400km. Przez pierwszy 1200 km spalanie średnio 5,2. Potem spadło do 4,6 przy jeździe po zakrętach i górkach tak do 110 km/h. Tylko jak raczej na niskich obrotach jeżdżę. Na ekspresówce pod wiatr przy ok 130-140 km/h - 6,2 l. Myślałem ze będzie gorzej. |
|
|
|