|  31.12.2019, 15:36 | #801 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			
Miałem na myśli, że leasing wymaga AC. Obecnie ubezpieczalnie wymagają 3 zabezpieczeń zwykle jeśli motocykl >40tys ale to zależy od ubezpieczyciela.
		 | 
|   |   | 
|  31.12.2019, 18:29 | #802 | 
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,904
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 43 s |   
			
			Nasz motocykl był wyposażony w oryginalny alarm BMW, a ponieważ był to BMW to nie było obowiązku posiadania autocasco. Niestety co roku był obowiązek opłacania OC Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 02:05 | #803 | 
|  |   
			
			Do tej pory nie znalazłem zbyt wiele o zawieszeniu, poniżej opis głównych różnic. Może komuś się przyda. Wersja std. # regulacje przód: napięcie wstępne bezstopniowo, tłumienie odbicia bezstopniowo, tłumienie kompresji 12 poziomów. # regulacje tył: napięcie wstępne 35 poziomów, tłumienie odbicia bezstopniowo, tłumienie kompresji 12 poziomów. Wersja elektr. # regulacje przód: OGÓLNE w zależności od wybranego trybu jazdy stopień tłumienia przedniego zawieszenie jest dostosowany automatycznie. W trybach User 1 i User 2 można zmienić ustawienia ogólne w zakresie: twarde, średnie, miękkie, terenowe oraz PRZÓD w zakresie - / STD / +. # regulacje tył: 4 ustawienia napięcia wstępnego (w trybach User 1 i User 2 można samodzielnie zaprogramować poziomy napięcia wstępnego od 1 do 24). OGÓLNE w zależności od wybranego trybu jazdy stopień tłumienia tylnego zawieszenie jest dostosowany automatycznie. W trybach User 1 i User 2 można zmienić ustawienia ogólne w zakresie: twarde, średnie, miękkie, terenowe oraz TYŁ w zakresie - / STD / +. | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 17:04 | #804 | 
| Wylizał się  |   
			
			Zastanawiam się, czy tablet można zamienić innym produktem? Oryginał kosztuje majątek (koło 10.000 zł) a w razie kuku, lub po zwykłej kradzieży czy nadal będzie można po zainstalowaniu innego (tańszego/szybszego) urządzenia sterować zawieszeniem i opcjami trakcji/abs itp. | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 17:17 | #805 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			Czysto teoretycznie tak - 'tablet' jest de facto komputerem na którym masz zainstalowaną aplikację, która steruje tymi wszystkimi komponentami i dostaje od nich informacje zwrotne jakimś protokołem przy pomocy jakiegoś interfejsu komunikacyjnego. Po pierwsze skądś musiałbyś wziąć tą aplikację (możesz też napisać swoją oczywiście), w jakiś sposób podłączyć urządzenie sterujące do wtyczki i ogarnąć komunikację w obie strony. W praktyce raczej mało realne aby komuś chciało się to robić ale nie jest to niemożliwe, szczególnie, że wątpię aby Honda wymyśliła coś swojego, raczej skorzystała z gotowych komponentów software-owych jedynie aplikacja jest dedykowana.
		 Ostatnio edytowane przez 44FG : 02.01.2020 o 17:23 | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 22:50 | #806 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Dyskutując o całej tej elektronice w nowej NAT, ciekawi mnie czy nie wsadzili tam teraz CAN-Busa. Bo jesli tak, to jakakolwiek zabawa bez interfejsu diagnostycznego będzie już niemożliwa.
		 | 
|   | 
|  02.01.2020, 22:55 | #807 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			jeśli tam jest canbus, to wycieczki w czarna dupę można sobie wsadzić. w biała dupę :P Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka | 
|   | 
|  02.01.2020, 23:19 | #808 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			nie mam pojęcia jakie widzicie w can problemy   martwiłbym się bardziej, że tablet ktoś gwizdnie bo to chyba najdroższy tablet na tej planecie, do R1200GS kosztuje ok 5000zł (w BMW ten sam tablet obskakuje +/- 70% produkowanych modeli) czy ktoś się orientuje czy ta nowa fryta ma bezpieczniki czy cywilizacja zawitała jednak do hondy i są w końcu elektroniczne zabezpieczenia? Ostatnio edytowane przez mdxmd : 02.01.2020 o 23:34 | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 23:49 | #809 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   
			
			A co za różnica gwizdnie czy nie gwizdnie? Naprawdę ktoś rozważa zakup motocykla za 60-80 tysięcy i nie kupowanie ubezpieczenia AC?
		 | 
|   |   | 
|  02.01.2020, 23:57 | #810 | |
| Ajde Jano  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Rataje Słupskie 
					Posty: 6,904
				 Motocykl: Raczej nie będę miał AT Galeria: Zdjęcia   Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 43 s |   Cytat: 
 No ja byłem taką osobą. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. | |
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |