|
|
#161 |
![]() |
Dwa sezony temu kupując ATAS zakładałem, że będzie ze mną 5 lat. I tak długo zamierzam się z nią męczyć
Znaczy, że z następną ja celuję nie w tą najnowszą a tą co będzie po niej?
|
|
|
|
|
|
#162 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 58
Motocykl: NAT
Online: 1 dzień 19 min 0
|
Ciekawe ile wersji wyjdzie do czasu jak ja będę się przesiadał bo kupiłem na jakieś 10 lat mam nadzieję
jak będą szli tym tempem to będzie jakaś 6-7 generacja
|
|
|
|
|
|
#163 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 484
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 19 godz 39 min 15 s
|
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#164 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,123
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
No troche to niepokojace. Kiedy byla premiera NAT ? Bodajze 2015 ? ATAS chyba weszla w 2016. W tym roku czyli 3 lata po premierze kupielem ATAS, i wyglada na to ze to ostatni rocznik. W 2020 wchodza nowe modele. Ciekaw jestem jak Honda ogarnie temat w kwestii dostepnosci czesci serwisow przy tak szybkiej rotacji.
|
|
|
|
|
|
#165 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2019
Miasto: Trójmiasto
Posty: 58
Motocykl: NAT
Online: 1 dzień 19 min 0
|
O ile nic nie pokrecilem zgodnie z prawem UE producent ma obowiązek dostarczać części na rynek minimum 10 lat po zaprzestaniu produkcji danego modelu. Jedynie wycofanie się hondy z rynku eu lub bankructwo może to zmienić
![]() PS: druga kwestia to sprzedało ich się tyle że będzie raczej spory zapas części używanych. PS2: ktoś pisał że na zachodzie pod firmą jest mnóstwo motocykli ale tylko 2 Afryki. Bo w cywilizowanych krajach na dojazdy do pracy kupuje się inne motocykle. Taki widok jak w pełni okufrowany giejes jezdzacy codziennie 5km do pracy w korkach to tylko u nas. Tam się do tego używa drugie moto sam mam na miasto starego nakeda bo raz jest wąski i idzi w korku jak przecinak, a dwa nie szkoda mi go jak go w mieście obija lub ukradna.
Ostatnio edytowane przez spoco : 24.09.2019 o 22:04 |
|
|
|
|
|
#166 |
![]() |
Dla tych co muszą mieć co najmniej trzy motury i każdy do czego innego.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=1JgnDag56pg
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#167 |
![]() |
GregoryS- ATAS wejszła w 18 roku.
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,384
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s
|
Cytat:
![]() Myślę, że po prostu Niemcy są wierni marce. Na parkingu pod moją pracą jest tylko moja NAT i jedna stara Afryka. Za to Beemki widać wszystkie możliwe modele i roczniki.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
![]() |
To,ja powiem tak.
Zgadzam się, że NNAT (dzięki Mada za dobry nowy akronim) jest beznadziejna i Honda za często robi aktualizacje modeli. Nie to co GS, który ma aktualizacje tylko raz na rok, max dwa ;-). NAT w ogóle nie widać też na ulicach pomimo, że jest sprzedawana o 3 dekady dłużej niż GS. Ma także same wady oraz żadnych zalet w porównaniu do niezniszczalnych i bezawaryjnych Multistrad czy GS-ów. Tam przynajmniej zwykły przegląd roczny jest 3 razy tańszy niż w NAT, a przegląd z zaworami w Multistradzie to jedyne 3kPLN (nie to co w NAT). Też mi się zęby szczerzą do super nowoczesnej konstrukcji jak Crosstourer z początku millennium (sorry Emek ;-)), która sprzedaje się w milionach sztuk. Nie to co NAT. Pamietam jakich emocji dostarczył mi kiedyś CT na równiutkim szutrze, NAT nigdy mu nie dorównała :-). Ponadto np. na 690R o wiele lepiej pokonuje się km i nie na darmo w jednej z NAT stoją klasie. To podobne przecież sprzęty. Wreszcie cena - no wolałbym, żeby podnieśli jak co roku o inflację i nie zmieniali nic. Wtedy jasne byłoby, że winna jest inflacja, a tak nie wiadomo kto wróg. No. Apeluję - nie kupujcie NNAT pod żadnym pozorem, bo to kompromitacja i ośmieszenie. Chętnie przejmę na siebie to brzemię i jeśli ktoś ma chęć wspomóc jelenia, który dla Was przetestuje tę nową i niesprawdzoną konstrukcję to oferuję dwie drogi: 1) Przyjmuję darowizny od tych, których skutecznie uchroniłem przed błędną decyzją. 2) Oddam KTM690R 2019 za NNAT Oferty można łączyć. 😎 PEACE. |
|
|
|
|
|
#170 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,345
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 |
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |