|  04.09.2019, 20:50 | #131 | 
| Wylizał się  |   
			
			Mirek, jak zejdziesz poniżej 6 litrów to na zlocie dostaniesz odznakę PKS.: Pół życia na luzie.   Ps. fajna koza. Ale na takiej to by mi się wszystkie śrubki w głowie odkręcały. Zazdroszczę. | 
|   |   | 
|  04.09.2019, 21:01 | #132 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  04.09.2019, 22:59 | #133 | |
|  |   Cytat: 
 Poniżej 5 to musiałbyś ze 100km góry zjeżdżać no może z 80km góry... W KTM nie o to chodzi, jeśli patrzysz na spalanie, zużycie tylnej opony albo koszty serwisowania, lepiej od razu sprzedać. KTM to rajdowka i najlepiej się czuje (ktm i kierownik) jak się go tak właśnie używa, a co za tym idzie, tak też sie go serwisuje. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 04.09.2019 o 23:08 | |
|   |   | 
|  04.09.2019, 23:24 | #134 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Radom 
					Posty: 73
				 Motocykl: LC8 990 AdvR   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 40 min 24 s |   
			
			Panowie wszystko jest do zrobienia. Tez kombinowalem z mapami, sonda o2 i innymi sasami. Ostatecznie wrzucilem standard mape do advR dla mojego rocznika, mimo ze mam komin wingsa 2w1. Przy przelotowkach do 120 kmh gpsowych spalanie 5,8 do 6,2 - i nie mowie tu o ekojezdzie. Przy odwijaniu szutrowym 6,5 max 7 zalezy jak duzo sie bawisz.. Tak wiec da sie jezdzic w kosztach afrykanskich, za to przyjemnosci 2 razy wiecej (w porownaniu do rd07, nat zbyt duzo nie ujezdzalem). A to ze zjada tylne opony, taki jego urok i jest to do przyjecia  Dla mnie idealem bylby motocykl w ramie, geometrii i zawiasie lc8 z silnikiem od nat podkreconym na 120 km z bardziej zajadliwym gornym zakresem obrotow. Pzdr, Grzesiek | 
|   |   | 
|  04.09.2019, 23:41 | #135 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  04.09.2019, 23:50 | #136 | 
|  |   
			
			Niestety ani 1090 ani nat nie ma wiele wspólnego z 990. To se ne wrati trzymajcie swoje dziki, nie ma i nie będzie nigdy drugiego takiego sprzeta. 950 to była prawdziwa dakarowka z homologacja drogowa. Teraz nie robi się tak dużych dakarowek... 790 nie jest nawet cieniem prawdziwego dzika czyli gaznikowej 950 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  05.09.2019, 00:04 | #137 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Radom 
					Posty: 73
				 Motocykl: LC8 990 AdvR   Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 40 min 24 s |   
			
			Racja, ostatni duży motocykl adv z ktm bez elektronicznych bajerów. 790 R jeździłem i nie porwała, jakaś taka bez jaj. Dużo bardziej leżała mi nat, z tym że geometria całkiem inna - w nat się siedzi w motocyklu, a w lc8 adv na motocyklu (takie ujarzmianie dzika  ) Trzymać i pieścić, za 10 lat wielu będzie chciało wrócić do lc8... | 
|   |   | 
|  05.09.2019, 00:12 | #138 | 
|  |   
			
			Prawda moim zdaniem 950 to w tym momencie lokata kapitału.
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  05.09.2019, 07:30 | #139 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			950/990 jako lokata kapitału? Chyba że sto lat byś musiał czekać na zwrot.
		 | 
|   |   | 
|  06.10.2019, 14:57 | #140 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: Kielce 
					Posty: 1,655
				 Motocykl: Dziczyzna Przebieg: ustalam   Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s |   
			
			Strasznie lubię ten motocykl! Jazda na nim powoduje, iż coraz bardziej nie chce mi się wracać z jazdy do domu... Tak na marginesie - Polska jest piękna  A na drugim marginesie: 1) TKC na przodzie w błocie to szit - na ale to nie nowość  2) Motoz Adventure jest fantastyczną oponą oprócz mokrej trawy i grubego, suchego szutru, gdzie pływa powyżej 60-70 km/h | 
|   |   |