|  15.08.2019, 01:08 | #791 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Normalnie   A Ty jak hamujesz przodem i wciskasz sprzęgło? Zawsze masz rękę na klamkach czy tylko wtedy kiedy trzeba?  Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 10:54 | #792 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2016 Miasto: Kalwaria Zeb. 
					Posty: 733
				 Motocykl: nie mam już Afryki   Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0 |   
			
			
No biegi lewarkiem przy lewej stopie a hamulec prawa stopa lub prawa dłoń  albo nie rozumiem pytania. Chyba ze się lata np na Vincent Black Shadow to wtedy jest troszkę odwrotnie.
		 
				__________________ Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 12:06 | #793 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			
Do zmiany biegów i hamowania przesuwasz na chwilę stopę do przodu po czym cofasz z powrotem na poduszkę.
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 12:35 | #794 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2012 Miasto: Wrocław 
					Posty: 885
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 miesiące 6 dni 23 godz 32 min 34 s |   | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 13:29 | #795 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  15.08.2019, 15:37 | #796 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2016 Miasto: Kalwaria Zeb. 
					Posty: 733
				 Motocykl: nie mam już Afryki   Online: 3 tygodni 5 dni 16 godz 6 min 0 |   
			
			
Koleżanka na szkoleniu u Moniki Jaworskiej (Katanki) otrzymywała reprymendy za trzymanie palca/palców na klamce w pogotowiu. Ja znów na szkoleniu na torze w Jastrzębiu wręcz przeciwnie była wielokrotnie mowa żeby paluchy na klamce trzymać w pogotowiu. Temat chyba odrobinkę odchodzi od wątku przewodniego. 
				__________________ Ex moto: RD04, WFM 1972, WSK 1967, WSK 1982, MZ ETZ 1991 | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 17:44 | #797 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Ja napiszę ostatni raz i się zamykam bo offtop. Może by warto zrobić osobny temat o technice jazdy czy to w offie czy to w terenie. Z ręką na klamce pisałem trochę żartobliwie w odniesieniu do nogi i pytania jak zmieniać biegi i hamować. Wczoraj byłem na szkoleniu z jazdy (ale bardziej po drodze) i koleś tłumaczył, że są 2 szkoły co do trzymania klamek. Jedni wolą mieć palec lub dwa w pogotowiu, inni cała ręka na kierownicy. Wada trzymania palców w pogotowiu i robienia tego nieswiadomie jest taka, że jak nam coś wskoczy przed koło to możemu bezmyślnie zacisnąć hamulec i jest klops. Jak mamy rękę w pozycji spoczynkowej to mamy moment na analizę sytuacji i opanowanie głupiego odruchu. Generalnie robić tak lub tak, ale trzeba być świadomym. Koleś też jeździł z palcami na klamce w pogotowiu ale oduczył się na torze jak przez to prawie się wyglebał. Generalnie bardziej polecał palce na kierownicy. I jeszcze przedtem było o trzymaniu nogi na podnóżku tak, aby opierać na poduszcze stopy. Tłumaczone było to większą czułością stopy i wyczuciem motocykla itp. Poruszyłem temat na szkoleniu. Koleś wytłumaczył, że chodzi bardziej o zwiększenie możliwości ruchowej w stawie kostkowym dzięki czemu lepiej pracować ciałem i przybrać lepszą sylwetkę na moto. Na logikę w pancernych buciorach za wiele nie czuć tego motocykla przez stopę   Ja po "terenie" wiele nie jeździłem, więc to co pisałem tyczy się raczej poruszania się po drodze. Grubszą zabawę w terenie powoli zaczynam  Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   | 
|  15.08.2019, 19:12 | #798 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			W terenie stanie na poduszce stopy daje możliwość skorzystania ze stawu skokowego podczas kompresji i dekompresji zawieszenia oraz zwiększenie nacisku odpowiedniej strony podczas skrętu.
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  19.08.2019, 11:59 | #799 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 po kilku godzinach jazdy w deszczu przemokły. wcześniej zarejestrowałem tez, że przy przejezdzie przez bród - 3-4 metry raptem, niezbyt głęboko, nalało się od góry. także ten... | |
|   | 
|  19.08.2019, 12:54 | #800 | 
|  |   
			
			Niestety poponad 100tyś km z czego 30% w offie, topieniu w błocie, obdzieraniu kamieniami, myciu kerszerem, niepastowaniu, jeżdzie w mrozie i upale, moje ukochane sidiki puściły wode... Wszystko kiedyś się kończy. Czas na kupić adv 2 mam nadzieję że godne następca jedynek... 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  | 
| Tags | 
| buty | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Buty Gaerne | slafo | Archiwum | 23 | 22.10.2015 13:58 | 
| buty W2 z membraną | firefighter80 | Archiwum | 26 | 12.03.2014 19:57 |