| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak dla mnie TKC to szosówka w ciekawy wzorek  
		
		
		
		
		
		
		
	  jeździłem na różnych motocyklach i teraz gdybym nie mial na przodzie praktycznie nówki, poleciała by na śmietnik. Jak dla mnie nie warta pieniędzy guma, wolę 100 razy bardziej mc23 rockrider - na asfalcie tak samo, w terenie lepiej i tańsza  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Piękna maszyna, gratulacje  
		
		
		
		
		
		
		
	  pisz, dziel się wrażeniami - wielu skorzysta!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 To jak ma się T700 do LC8 ? 
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2015 
				Miasto: Andrychów/Kraków 
					
				
				
					Posty: 142
				 
Przebieg: 11 600 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 10 godz 15 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak wcześniej napisał: 
		
		
		
		
		
		
		
	Cytat: 
	
 Daj znać jak popodnosisz jak się ma podnoszenie i masa do XT660Z  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Nowy Sącz 
					
				
				
					Posty: 115
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja na jazdach próbnych T7 czułem bez glebowania, a po zwykłym podnoszeniu z podnóżki, że Tenere 700 nic nie waży w porównaniu do 660. Co w istocie nie jest prawdą, bo waży tyle samo. W 660 ciężki tłumik był wysoko, duży zbiornik był wysoko i to wszystko robiło wrażenie ciężkiego motocykla. Wysoko środek ciężkości. Afryką łatwiej mi się jeździ na trudnych podjazdach i technicznych momentach niż poprzednią Tenere 660. 700-tka prowadzi się jeszcze lżej  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja godzinkę pojeździlem.   Bardzo fajne moto:  
		
		
		
		
		
		
		
	Fajna pozycja za sterami - w chwilę przyzwyczajasz się i dzida. Mi chyba najtrudniej było się przyzwyczaic do dość twardo zestrojonego zawieszenia... ale może tak trzeba bo silnik jest naprawdę żywiołowy. Czasami wydaje się że to supermoto    silnik lubi dynamiczną jazdę.  Naprawdę daje frajdę z jazdy.   Fajnie położony środek ciezkosci sprawia że bardzo łatwo manewrować przy małych prędkościach.    Składa się w zakręty jak ta lala     wiatr troszkę przeszkadza ale nie zastanawiasz się nad tym zbytnio bo masz ochotę wyprzedzać wszystkie puszki przed tobą.     Oczywiście spokojna jazda też wchodzi w grę - i tu fajnie mruczy nawet seryjny wydech.      Zegary super widoczne. Wszystkie informacje jakie chcesz.   Może troszkę czasami drżą te "zegary" ale myślę że yamha to poprawi.    Motocykl sprawia wrażenie prostej konstrukcji bez nadmiaru elektroniki.    Za wąskie podnóżki.   Po godzinie kanapa sprawia dobre wrażenie.  Jazda na stojąco bdb Fajna stylistyka. Siodło wysoko ale ja tak lubie.... Mogę zaryzykować stwierdzenie, że mi się podoba... chętnie miałbym ją w garażu. To tak okiem człowieka z nadwagą i wiekiem 40 +  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | |
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Jest gdzieś możliwość testów demo sztuką?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Założyłem bagażnik, jakieś 10kg przybyło z tyłu i przy np. przestawieniu ręcznie tylnego koła odczuwa się to wyraźnie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Moja XT660Z miała LeoVinca tytan 0,8kg (zamiast 12kg ori), także nie było tego ciężaru czuć. Do podnoszenia T7 vs XT uważam że jest T7 cięższa, ze względu nawet na wyższą kierownicę i masę własną (moja XT ważyła 180kg). Nowa ma inny kąt główki ramy, łatwiejszy, lżejsza do prowadzenia na powoli tylko pyrkając, tak samo na postoju jest po prostu łatwiej kręcić kierownicą.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Ostrów Mazowiecka 
					
				
				
					Posty: 1,534
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 34 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |