|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  16.05.2019, 13:07 | #1 | 
| Zarejestrowany: May 2019 
					Posty: 5
				 Motocykl: RD03   Online: 2 godz 59 min 51 s |  Centralny kufer NATAS 
			
			Witam forumowiczów jestem tutaj nowy ponieważ mierzę się z zamiarem kupienia NAT/AS. Miałem na weekend na testy NAT i NATAS i szczerze mówiąc pomimo ceny AS leży mi lepiej (mam 187cm wzrostu). ALE chce doposażyć królową w komplet kufrów najlepiej takich "alu" na zawsze, niestety producent nie przywiduje kufra centralnego do AS co jest dla mnie b.ważne, ponieważ mam zamiar latać z plecaczkiem dla którego taki kufer to: - wygoda - przede wszystkim bezpieczeństwo, wiadomo oparcie. Proszę podzielcie się doświdczeniem kto ma, jaki system/producent, wie jak to zamontować gdzie zamówić co dokładnie -> chodzi mi o box min 40l | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 13:37 | #2 | |
| Zarejestrowany: Mar 2019 
					Posty: 17
				 Motocykl: CRF1000L AS   Online: 16 godz 55 min 27 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  16.05.2019, 14:36 | #3 | 
| Zarejestrowany: May 2019 
					Posty: 5
				 Motocykl: RD03   Online: 2 godz 59 min 51 s |   
			
			Tylko nie jestem przekonany do Hondowskich kufrów, niestety, są z tworzywa może i lekkie i bez stelaża moto wąskie, ale przy całkowitej masie ATAS wole iść w amelinium skoro wychodzą podobne pieniądze a przy ewentualnej glebie wytrzymają więcej, taką mam koncepcję.  Widziałem te rumuńskie Heavy Duties ale mi bardziej chodzi o sam centralny, kto ma w ATAS jak się spisuje. Honda nie daje bo moto za wysokie i boją się złego rozłożenia masy. Nie wiem jak to się ma do rzyczywistości | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 15:11 | #4 | 
|  |   
			
			Ja mam H&B i zadowolonym   | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 15:32 | #5 | 
| Zarejestrowany: May 2019 
					Posty: 5
				 Motocykl: RD03   Online: 2 godz 59 min 51 s |   | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 15:45 | #6 | 
|  |   
			
			ATAS H$B w wersji 42, jak kupowałem ATAS w maju ubiegłego roku to wyboru za bardzo nie było. Do niego dedykowana jest też płyta H&B Podczas jazdy zachowuje się neutralnie jednakże pamiętać trzeba, że w centralkę nie ładuje się nie wiadomo ile ciężaru. Woziłem go również na szuterki ale od niedawna mam torbę na miejsce plecaczka i tam wożę dętki i takie tam dupsy. Plecaczka nie wożę   | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 15:53 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2015 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,939
				 Motocykl: inne moto   Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 26 min 43 s |   
			
			Firma Apduro robi aluminiaki w różnych rozmiarach i teraz nawet w dwóch kolorach. Tylko wiesz że zestaw aluminiowych kufrów to ok. 16 kilogramów samego aluminium na motocyklu. Ja dla swego plecaczka zostawiłem tylko centralny a boczne zamieniłem na sakwy. Sam ganiam tylko z sakwami i torbą jako centralny. | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 16:06 | #8 | 
|  |   
			
			To prawda, jak lecę na bezdroża to zabieram sakwy.
		 | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 16:12 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2015 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,939
				 Motocykl: inne moto   Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 26 min 43 s |   Bylem teraz na majowce bez plecaka z zestawem same sakwy i torba jako centralka nie jezdzilismy w terenie ale teraz nawet na asfalt samotnie wiem ze ten zestaw bede zakladal. Z torba centralna troche klopot bo jak sie pasami scisnie to troche dluzej schodzi siegniecie po np. deszczaka czy cos tam innego. Jednak komfort wagowy to wynagradza. | 
|   |   | 
|  16.05.2019, 17:12 | #10 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Zabrze 
					Posty: 1,123
				 Motocykl: ATAS 2019 Przebieg: 11000   Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s |   
			
			Nie laduj sie w kufry Hondy. Kosztuja niemalo a jakoscia nie powalaja, do tego jak pisza posiadacze w deszczu potrafia przeciekac. Jesli koniecznie musisz miec twardy bagaz wybierz cos akcesoryjnego. Kufer centralny jest ok - ale jak ktos wspominal nie mozna go przeladowywac. Maksymalne obciazenie tylu (wliczajac w to wage samego kufra) to wg manuala 10 kg. Zamontowany mam kuferek Givi dolomiti (46 l), razem z plyta Givi. Woze tam lekkie przydatne graty typu przeciwdeszczowka, blokada na tarcze, chowam tam kask, rekawice, czasem woze buty na zmiane itd. Na krecenie sie wokol komina w sam raz, a na dalsze wyjazdy i tak trzeba brac dodatkowy bagaz. Ostatnio edytowane przez GregoryS : 17.05.2019 o 09:50 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| kufer centralny | mucha_dub | Wszystko dla Afryki | 10 | 17.07.2014 18:26 | 
| Kufer centralny | Terrorr | Wszystko dla Afryki | 17 | 03.06.2012 21:48 | 
| kufer centralny | zadra | Wszystko dla Afryki | 3 | 09.03.2012 22:19 |