| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Święte chlewiki 
					
				
				
					Posty: 918
				 
Motocykl: Żółty Kurczaczek 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Biorąc pod uwagę możliwości motocykla i cenę, która często odgrywa kluczową rolę w zakupie, myślę ,że warto dołożyć 4 tyś i kupić NC 750X.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2013 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: DR650SE, CRF250RLA 
				
				
				 
Online: 1 dzień 4 godz 52 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo fajny dual sport, kilka lekkich modyfikacji i można sobie takim fajnie pojeździć po lżejszym terenie czy po szutrowych bezkresach. Zdolności terenowe jak stara afryka, więc nie wiem skąd tyle narzekania na ten motocykl. Chyba dlatego, że Honda sprzedaje coś takiego a nie 80 konny motocykl z owiewkami, ważący 120kg, mający bezserwisowy silnik, wymianę oleju co 10 tysięcy km i kosztujący 25 tysięcy zł  
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Świetny wybór na 80 on, 20 off, na wycieczki z szutrami, trasami po lesie, codzienne dojazdy do pracy. W ofercie super propozycja względem CRFki Rally która jest 80 off, 20 on. https://www.youtube.com/watch?v=nBMqQq0BfWM Ostatnio edytowane przez ramires : 25.04.2021 o 17:09 Powód: dodanie linka do filmu  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Link działa. 
		
		
		
		
		
		
			Tylko to jest poprzedni model CB500X. To właśnie takim jeździłem. W nowym modelu faktycznie już mu szprychy zabrali. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			Ostatnio edytowane przez Novy : 26.03.2019 o 22:28  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ładny motur, szkoda że mu szprych nie dali...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2016 
				Miasto: Zakopane 
					
				
				
					Posty: 406
				 
Motocykl: NAT 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 15 godz 27 min 49 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mysle poważnie żeby to kupić dla mojej kobiety na pierwsze moto. Tylko potrzebuje go obniżyć. Wysokość, siedzenia 830 mm- potrzebuje cos w granicach 770 mm. Ciekawe czy dało by się z niego tyle wycianac.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z doświadczenia Ci powiem że kanapa wygląda na taką gdzie może być dużo pianki ale rzeczywistość niestety nie wygląda tak kolorowo. Podejrzewam że pod kierowcą może być 5-6 cm pianki. Robiłem ostatnio siedzenie do nowego V-Stroma 650 i siedzenie całkiem podobnego kształtu. Udało się zejść max. 2 cm.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			https://www.youtube.com/watch?v=nBMqQq0BfWM 
		
		
		
		
		
		
		
	Bardzo dobry motocykl- wszędzie chwalony za poręczność, niezawodność i stosunkowo niską cenę. jakości starej AT czy Transalpa nie ma tu co szukać, ale na tle nowych wynalazków i tak jest dobrze. Pakować od razu taki zestaw w Hameryki do niego i masz fajny, tani motocykl do podróżowania.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Natomiast są dostępne kity. Można kupić zestaw kół szprychowych. Lepsze zawieszenie na przód i tył a nawet kit "rally"  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Szkoda ale wtedy nie kosztowałby tyle ile kosztuje. Koła można oczywiście dokupić, teraz nawet można zredukowac taki wydatek odsprzedając zestaw standardowych kół, na który będzie wielu chętnych posiadaczy poprzedniej wersji w której nie było z przodu 19". 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ładny, ładny. Z kitem Rally wygląda jeszcze lepiej. Ale wciąż ten przymały silnik. Żeby miał tak silnik z NC i szprychy to Honda miałaby naprawdę zajebiste wyprawowe, prawdziwe dualowe moto! Tym samym zalepiłaby dziurę, którą teraz mają.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |