| 
			
			 | 
		#151 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cieeeezko coś wymyślić po raz pierwszy  
		
		
		
		
		
		
			  cholera  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#152 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie, a jak się sprawa przedstawia z hamowaniem skrzynią DCT w wersjach AT roczniki 2016-2017 z przepustnicą na lince a 2018 gdzie jest przepustnica drive-by-wire i co za tym idzie kilka opcji hamowania silnikiem ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#153 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapinasz S3 oraz mapę URBAN i masz hamowanie jak w supersporcie a jak mało to włączasz magiczny guziczek G do jazdy w off, który ingeruje też , jak mi się wydaje w pracę sprzęgieł.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#154 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 25
				 
Motocykl: CRF1000 DCT 
				
				
				 
Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czyli od 2018r hamowanie DCT jest w porządku, a jak sprawa się ma we wcześniejszych modelach ? 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#155 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
tak samo zapinasz tryby S, i hamuje bardzo mocno..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#156 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tomeks, przed kupnem też miałem dużo dylematów którą skrzynię wybrać, teraz nie zamieniłbym DCT na manual, ale prawdą jest że trzeba jej się nauczyć, poznać a potem z upływem czasu lubisz i doceniasz ją coraz bardziej, a najbardziej jadąc na stojąco poza czarnym 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#157 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			też będzie mi dane testować NAT z DCT bo taką nabyłem, ale bardziej z racji ciekawości tego rozwiązania niż świadomego wyboru bo już podczas pierwszej jazdy nie polubiliśmy się cóż może to tylko początki. 
		
		
		
		
		
		
		
	po 300km moje spostrzeżenia - zmienia biegi w większości w innym momencie niż bym chciał ![]() - jak jadę spokojnie to ciągle pcha się do 6 biegu chociaż obroty silnika są zbyt niskie (nawet <2000) - nie redukuje biegu gdy jest nachylenie terenu - redukuje w zakrętach - nawet jak manualnie zredukuję bieg łopatką to i tak o chwili jest znowu ten sam pomimo, że jadę z tą samą prędkością np. chcąc coś wyprzedzić - zamiast trybu D i 3x S wolałbym np 2xD i 2xS albo chociaż jeden w którym sam sobie kiedy ma zmieniąć biegi (np. prędkość/oborty) Generalnie tryb D mam wrażenie, że jest zaprogramowany na zniszczenie sprzęgła/przeniesienia napędu i zakatowania silnika, operuje biegami na granicy szarpania jakby dodać 200-300 obrotów wyżej na zmianę biegów i byłoby ok. tyle wad   na razie
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#158 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 84
				 
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   300 km to tyle co by odpalić moto  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#159 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jedynka w dół, reszta w górę to proste  
		
		
		
		
		
		
		
	 .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#160 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prawda jest taka, że w każdy automat trzeba się wjeździć. 1000 km nawet jeśli ktoś jest obyty. Miałem z 10  różnych automatów i ciągle z nowym muszę chwilę porozmawiać, żeby jechał jak chcę. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale w moto, dziękuję. Jedyny zysk widzę w korku w mieście. Sent from my G8441 using Tapatalk  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |