| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wieczny, ja proponuję polatać na siłownię i bedziesz miał najlepszy amortyzator skrętu, 
		
		
		
		
		
		
			posiada on pełna regulację siły tłumienia , nie ma kłopotu z montażem, możesz w każdej milisekundzie zmieniać parametry zależnie od drogi, ..... Plastiki mają wątpliwą geometrię przodu ( łapanie szim), natomiast Afryki to nie dotyczy to po co montować. Mam jeszcze pewną wątpliwość odn. działania. Otóż jak rozumiem ten amortyzator ma zapobiegać szarpaniu na boki kołem( ograniczać szybkość ruchu kierownicy) czyli np przy lataniu po Saharze z predkościami powyżej 100km/h może mieć to coś uzasadnienie, ale w przypadku jazdy z mniejszymi lub małymi prędkościami w luźnym piachu czy innym błotku szybkość i precyzja skrętu kołem może zapobiec wywrotce. Amortyzator w takiej sytuacji może nam spowolnić ten ruch, np na niekorzyść. Niestety nie miałem okazji przetestować takiego amorka na żywo, dlatego rozważam teoretycznie jego działanie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mi raz takie szimi złapało na plaży jak popylałem 150kmh po piachu na anakee.. 
		
		
		
		
		
		
		
	wtedy brakowało mi tego amora skrętu  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Piszecie o teorii bo tak się Wam wydaje , rzeczywistość jest inna !  
		
		
		
		
		
		
			Po co gdybać jak się nie wie ? Kolega zapytał tylko czy warto kupić , ja odpowiem że TAK , ale nie jakiś wynalazek od plastika tylko ten dedykowany do motocykli enduro . Kosztuje kupę kasy i daje jeszcze więcej ! Aha w zupełności nie potrzebny przy jeździe w około śmietnika . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 1,304
				 
Motocykl: RD01 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 14 godz 30 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | |
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 taaak, świeży- od listopada 2004... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ave Adagiio 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Łęczyca 
					
				
				
					Posty: 220
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 6 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Tam było cierne ale jakos tak pewniej zamocowane, tutaj te sztyfty, prowadniczki cos nie wzbudzaja specjalnie entuzjazmu i zaufania.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,988
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Krasne koło Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 883
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 99 999 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Odświeżam temat. 
		
		
		
		
		
		
			Ktoś już zamontował coś takiego? Jest na AlleDrogo kilka sztuk z innych motocykli, może komuś udało się coś wyrzeźbić, ale do seryjnej Afri. Ceny Scotta delikatnie zabijają.... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam amorek razem z zawieszeniem przeszczepiony od KTM 950...Jest trochę rzeźby ,zeby to do ramy umocowac ale da sie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |