|  21.10.2018, 20:17 | #21 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Święte chlewiki 
					Posty: 918
				 Motocykl: Żółty Kurczaczek   Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 46 min 11 s |   
			
			Może yeuop nie naciąga łańcucha bo kupił Nat z wałem   ? | 
|   |   | 
|  21.10.2018, 20:50 | #22 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 37 min 58 s |   
			
			może inaczej.... jeżeli kupisz CRF to tylko Ty będziesz zadowolony... jeżeli kupisz BMW to po gwarancji jeszcze serwis     | 
|   |   | 
|  21.10.2018, 21:08 | #23 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Bez osobistych wycieczek proszę na ogólnym (a pisac na   - wedle ustaleń nt szopenowania ). Temat jest konkretny  to nie HP  A wracając do nat - nie mam (nie tylko nat, jak i doświadczeń na czarnym) . A więc... | 
|   | 
|  21.10.2018, 21:52 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Łódź 
					Posty: 8
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 52 min 40 s |   
			
			oprócz wyglądu do afryki przekonuje mnie DCT, które w crossturerze sprawdzał się zajebiście, zwłaszcza w mieście zmieniało go w 130 konny skuter :-) ale drugi raz go nie kupię, życie jest za krótkie i trzeba wszystkiego spróbować dzień przed wypadkiem jeździłem testówkami ktm sa 1290 s i gsem i najbardziej pasowałby mi ktm z dct i wałem  nadmieniam, że jeżdżę solo i jestem przed 50 więc na goldasa jeszcze nie pora   | 
|   |   | 
|  21.10.2018, 21:54 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2018 Miasto: Łódź 
					Posty: 8
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 11 godz 52 min 40 s |   
			
			może na eicma honda wyskoczy z nowym crosstourerem
		 | 
|   |   | 
|  21.10.2018, 22:01 | #26 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			może faktycznie ten pomysł z Goldwingiem nie jest zły? Masz tam DCT i wszystkie luksusowe dodatki dla pasażera i kierownika. Raz się żyje więc czemu nie brać merdedesa z hondy? NAT nie jest dobry ani na szose ani w teren, jest dobry pomiędzy wiec po co nawet debatować temat. Ostatnio edytowane przez motif : 21.10.2018 o 22:24 | 
|   | 
|  21.10.2018, 22:18 | #27 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2018 
					Posty: 266
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  22.10.2018, 00:30 | #28 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2017 Miasto: Marynino 
					Posty: 540
				 Motocykl: NAT`18 Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s |   
			
			10% szutry, reszta asfalt i jestem zadowolonym posiadaczem NAT. Nadaje się i do miasta i w trasę, 21 z przodu nie przeszkadza. I zadziwię może, ale bez DCT   Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... | 
|   |   | 
|  22.10.2018, 01:00 | #29 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  22.10.2018, 07:20 | #30 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2018 Miasto: Poznań 
					Posty: 107
				 Motocykl: CRF1000Dct   Online: 1 tydzień 6 godz 35 min 2 s |   
			
			To proste. Kupisz NAT to zechcesz zjeżdżać z asfaltu, tak działa ten sprzęt.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Nawigacja -asfalt | NUROFEN | GPS | 57 | 05.11.2018 16:48 | 
| Rumunia 05-20.08 asfalt szuter | ferdek | Umawianie i propozycje wyjazdów | 8 | 02.08.2016 13:36 |