|  16.07.2018, 22:05 | #11 | |
| Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 6
				 Motocykl: CRF 1000L   Online: 7 godz 59 min 0 |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  02.09.2018, 21:39 | #12 | 
| Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: lubuskie 
					Posty: 6
				 Motocykl: NAT2016 Przebieg: 9900   Online: 3 godz 54 min 15 s |   
			
			Witam, przepraszam, że tak długo nie odpisywałem. Po wymianie pompy było wszystko w porządku ale po około 8 tys km silnik nie chodził idealnie czysto tylko był zakłócany wytłumionymi dźwiękami z przodu silnika. Po tym stał miesiąc i tydzień w serwisie, ponoć wymienili 3 łożyska. Teraz jest w porządku do kiedy - nie wiem. Pozdrawiam | 
|   |   | 
|  18.10.2018, 11:04 | #13 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Panowie ponawiam pytanie, co z tym grzechotaniem?. Zastanawiam się, czy jest to problem jednostkowy w NAT z 2016r?, czy w nowszych też się objawia?,a jak tak to co z tym robić i jaka jest tego przyczyna. Temat powstał ale brak odpowiedzi,może teraz wiedza jest większa.
		 | 
|   | 
|  18.10.2018, 13:02 | #14 | 
|  |   
			
			NAT 2016 manual. O. 32k km przebiegu, Nie miałem i nie mam takich objawów. Dość niepokojący dźwięk mówiąc szczerze. Z filmu to tylko gdybanie. Do serwisu i diagnostyka. | 
|   |   | 
|  18.10.2018, 22:05 | #15 | 
|  |   
			
			Stukających ci kół pod dostatkiem  Napęd kosza sprzęgłowego, napęd wałka wyrównoważającego....... 
				__________________ Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. | 
|   |   | 
|  04.11.2018, 22:07 | #16 | 
| Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: lubuskie 
					Posty: 6
				 Motocykl: NAT2016 Przebieg: 9900   Online: 3 godz 54 min 15 s |   
			
			Witam, w nowszej u kolegi z 2017 manual i przy przebiegu około 12kkm też już zaczyna, jest już umówiony na naprawę gwarancyjną. Następny mój kolega ma DCT z przebiegiem powyżej 32kkm i nic do tej pory, cisza jak w nowej. Moja ma w tej chwili ok 23kkm, kosz słychać dość mocno, po wciśnięciu klamki cicho. | 
|   |   | 
|  04.11.2018, 22:09 | #17 | |
| Zarejestrowany: Sep 2017 Miasto: lubuskie 
					Posty: 6
				 Motocykl: NAT2016 Przebieg: 9900   Online: 3 godz 54 min 15 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  04.11.2018, 22:10 | #18 | 
|  |   
			
			U mnie w nowiutkim NC750 tez po wciśnięciu klamki delikatnie słychać szum kosza... zobaczymy co będzie dalej.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  08.12.2018, 00:49 | #19 | 
| Zarejestrowany: Mar 2017 
					Posty: 6
				 Motocykl: CRF 1000L   Online: 7 godz 59 min 0 |   
			
			Przepraszam za brak szybszej reakcji, siła wyższa   Sprawa ma się tak: Moto stoi u mnie dalej, nie dałem go do serwisu jeszcze, bo czekałem, czy serwis znajdzie jakieś zadowalające rozwiązanie problemu, ale na dniach zamierzam go odstawić do nich. Serwis Hondy w Szczecinie powiedział mi na początku, czyli w lipcu: o jezu, pierwszy taki przypadek, niemożliwe. Powiedziałem im, że znajomy z forum ma ten sam przypadek i wiem, że jego maszyna stoi u was w serwisie. Wtedy sobie przypomnieli, że rzeczywiście zdarzają się takie przypadki (potem mechanik osobiście mi powiedział, że mieli do tej pory 4 takie sztuki + moja piąta i niby najgłośniej u mnie to słychać). Po zaawansowanych badaniach, nie są w stanie do końca stwierdzić co się dzieje. Prowadzili długie konsultacje i próby z głównym oddziałem w Wawie, z najważniejszymi technologami Hondy w Polsce, przeprowadzali badania, które ostatecznie nie wyjaśniły problemu. Potem zaczęli rozmowy z głównym oddziałem w Japonii, i oni mają zbadać silniki pod kątem tej usterki. Dalej nie wiem co będzie, liczę na wymianę silnika na DCT, bo tam nie ma żadnego problemu. | 
|   |   | 
|  10.12.2018, 01:48 | #20 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2012 Miasto: sulechow-londyn 
					Posty: 277
				 Motocykl: RD04   Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 15 min 48 s |   Cytat: 
 | |
|   |   |