| 
			
			 | 
		#141 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niewykluczone, że za pare lat, jak nie będę miał tak dużo czasu na jazdę to wrócę do lc8 
		
		
		
			Marzy mi się 950SE z drugim kompletem kół Supermoto, ale pewno skończy się na 1090 albo 790 ale to musi trochę czasu upłynąć i KTM musi poprawić wszusykie buble jakie wyjdą w nowej konstrukcji.(mowa o 790) Ale tymczasem IMG_20180815_120800 (1).jpg 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 06.09.2018 o 14:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#142 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
On ma misję zmian / motania do końca Świata i o jeden dzień dłużej!  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#143 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				
					
				
				
					Posty: 395
				 
Motocykl: RD03 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 13 godz 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Mi by się pewnie nie udało nawet z dwoma kołami ![]() P.S. Odpadające tylne koło to czasem nie wada fabryczna? Sorki nie mogłem się powstrzymać  
		Ostatnio edytowane przez blacha_świecie : 06.09.2018 o 15:06  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#144 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co za sztuka z dwoma kołami jeździć?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#145 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() ![]() zrobiłem kolejne 5 tys km.. Pacjęt NAT 2016 DCT HRC poprzedni Motocykl KTM 950 SE oraz 950 ADV po 11 latach na lc8, na stare lata nabyłem NAT zalety według mnie: - świetne Wyważenie - DCT... trzeba się jednak jej nauczyć - ochrona przed wiaterem - światła LED - Wygląd z przodu..   - Hamulce całkiem spoko - umiarkowanie zużywa łańcuch i opony - duża sprawność w jeździe.. - super ustawiony srodek cieżkosci - bardzo czytelny kokpit, sporo informacji - Felgi DID - PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY WADY: - siedzenie.. i niska pozycja kanapy - Idiotyczny i zupełnie mało przydatny tryb D - w DCT - skrzynia biegów.. zestrojona pod szosę... dwojka typowo drogowa w piachu tonie.. - beznadziejne rączki.. niewymontowywane - zawieszenie.. miekkie i gąbczaste ![]() - kiepskie plastiki - blaszany zbiornik - konieczność gmolowania - komplet kluczy... typu śmietnik - wizualnie kiepsko wygląda z BOKU.. fajnie wygląda ATAS ![]() Wnioski.. bardzo nią lubię.. latać wszędzie gdzie chcę... rzekłbym że użytkowość NAT jest dla mnie większa nawet niż lc8 ![]() na koniec.. walnąłem dziś 2000 km.. w 24H .. i przyznam że nie specjalnie wyobrażam sobie to uczynić innym motocyklem..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#146 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			2000 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#147 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			@Ex1, konkretnie i na temat  
		
		
		
		
		
		
			![]() Sent from my iPad using Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#148 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak czytam posty i napiszę coś od Siebie. 
		
		
		
		
		
		
		
	Moją NAT uwielbiam chociaż 1 w Rumunii padło mi łożysko w tylnym kole i musiałem po nią jechać lawetą (łożysko wymienione w ramach gwarancji) 2 puściło przednie zawieszenie (zrobione w ramach gwarancji) Oprócz tego pomimo wielokrotnych upadków w terenie nic poważnego nie zrobiłem swojej dziewczynie (mówię o moto :-) ) Jedyne co bym zmienił to chciałbym mieć DCT oraz żeby moto było lżejsze tak o 20 kg. Mam już nalatane 41000 i odkąd mam NAT to pokonuję co raz więcej km w sezonie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#149 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ex polecam mod zawiasu taki jak ja wykonałem. W końcu doszedłem do odpowiedniego ustawienia i jestem mega zadowolony no i wygląd zdecydowanie lepszy. 
		
		
		
		
		
		
			DCT i 20kg mniej to raczej nie idzie w parze... Też od zakupu NAT podwoilem roczny przebieg 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#150 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2017 
				
					
				
				
					Posty: 84
				 
Motocykl: Crf1000l DCT / Adventure 890R 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 godz 8 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Lepiej bym tego nie ujął Ostatnio edytowane przez wojtekk : 08.09.2018 o 20:02 Powód: Nie ujol a ujął :)  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |