|  24.05.2018, 10:09 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s |   
			
			Uklękłem   Czy NAT jest jakimś kosmicznym motocyklem z nanotechnologią? Myjesz jak każdy inny złom. Tak na przyszłość to najlepiej pasuje błyszczyk nr. 5 firmy Krzak - pomarańczowy   
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 10:23 | #12 | 
|  |   
			
			Oczywiście że z Podlasia z samej jego stolicy   Tyle tej elektrononiki w NAT że pomyślałem zapytać użytkowników czy nie narobię szkód myjąc na myjni, ale widzę że temat rozbawił kolegów. Spoko luz, już wszystko wiem... Uważam temat za zamknięty. 
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 10:51 | #13 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 11:01 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Margines powiadasz...   Jestes w awangardzie.   Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 11:57 | #15 | |
|  Zarejestrowany: Jun 2017 Miasto: Poznań 
					Posty: 109
				 Motocykl: KTM ADV 1190 R   Online: 3 dni 18 godz 36 min 39 s |   Cytat: 
   
				__________________ “I Don’t Want to Live on this Planet Anymore” Professor Farnsworth | |
|   |   | 
|  24.05.2018, 11:59 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2018 
					Posty: 109
				 Motocykl: CRF 1000   Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s |   
			
			Ja tym pryskam Dimerem i spłukuje Karcherem potem wycieram do sucha, dłużej mi zajmuje rozwijanie węża do wody niż samo mycie   Wszystkie enduraki tak traktowałem i się nie rozpadły to mam nadzieję, że Africa też da radę   | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 12:12 | #17 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Po dimerze strasznie tarcze rdzewieją już na drugi dzień, masakra.
		 | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 13:24 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s |   
			
			Jak pryskasz czystym nierozcienczonym dimerem to i farba zejdzie. Proporcje  1 do 20 i wszystko jest ok. Stosuje go odkad sie pojawil na rybko czyli chyba z 15 lat.  Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 13:56 | #19 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			Dimmer to zabójstwo dla wszystkich powłok galwanicznych,już lepiej Akra. Nie myć w słońcu ani ciepłego motoru,najlepiej w cieniu. 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   | 
|  24.05.2018, 14:03 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Sanok 
					Posty: 2,026
				 Motocykl: EXC, ST 1300 Przebieg: rośnie   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 52 s |   
			
			Jak przedobrzysz to aluminium bieleje 😁 Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą | 
|   |   |