|  23.02.2018, 15:18 | #61 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Mnie tam nie rdzewieje a rok 2016 i 21000 I mam takie samo podejście jak Mada, za rdzewieja szprychy to wymienię u Króla, a jak anodą się wytrzeźwień to se kupię brązowa albo też wyanoduje. To są pierdoły, które pojawiają się ale też chyba nie u wszystkich, no może z wyjątkiem tej anody. W nowym bmw gs z 2011 też w jednym miejscu ramę zespawali tak że była dziurka i już w pierwszym tygodniu miałem rude naloty, a potem się okazało, że rama w środku jest surowa, bez malowania | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:19 | #62 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   
			
			
Mając na myśli że nic nie zrobiła odnoszę się  do roku 2017 bo ja swoją kupiłem we wrześniu. a 2016 roku już ludzie zgłaszali problem do dilerów było to posty z marca 2016. Wiec tak naprawde mineło póltora roku od tamtej pory i nic nie zrobili.
		 | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:21 | #63 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:25 | #64 | 
| Michał  |   
			
			Zanim dotrze do nich informacja o problemie, zanim sprawdzą czy to prawda, zanim wyjdzie choć w kilku/iluś tam sprzętach a nie w jednym, zanim sprawdzą o co chodzi, zanim zmienią technologię i sprawdzą czy działa (a produkcja idzie cały czas naprzód), zanim........wdrożą (mam nadzieję) poprawki w procesach produkcyjnych, zanim ludzie kupią te sprzęty z podzespołami po zmianach. To chyba jasne że nie jest to kwestia miesiąca czy dwóch. | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:36 | #65 | |
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:45 | #66 | 
|  |   
			
			Jak pisze Mada, nie za bardzo była alternatywa, chyba że KTM 1090. Pogodziłem się z tym że już takich motocykli i aut nie robią jak 20-30 lat temu. Mercedesy beczki a okularniki to nie te same materiały i lakiery, podobnie może być z afryką, czas pokaże.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 15:46 | #67 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Ja juz bylem na zaawansowanym etapie kupna jubileuszowego modelu u nas kosztuje on 199 900 nok (ca. 90 000zl) i po zapoznaniu sie z tym problemem chyba rezygnuje. Nie neguje tych co kupili i chca kupic. W moich oczach po tych wszystkich wadach jakie wychodza, a kto wie co przed nami, Honda stracila wiele, o wiele za duo by inwestowac w nowy motocykl. Tak wiem ze wiele zostalo poprawione w NAT 2018 jednak mam jakis niesmak patrzac na to wszystlko. Ot zdanie przyszlego niedoszlego klienta.  Pozdro | 
|   | 
|  23.02.2018, 16:07 | #68 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wrocław 
					Posty: 111
				 Motocykl: X-challange, CRF1000l   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 18 min 33 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  23.02.2018, 16:09 | #69 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Łódź 
					Posty: 2,167
				 Motocykl: TA,RD04   Online: 2 miesiące 3 tygodni 7 godz 25 min 21 s |   
			
			Panowie ,proszę WAS  powłoka zabezpieczająca i dobranie jej (anoda,ocynk,farba) TO NIE CHOROBA WIEKU DZIECIĘCEGO-TO NIEDORÓBA. Tyle lat doświadczeń. ZROBILI KNOTA. TO niedopuszczalne żeby NOWY motocykl rdzewiał. Warstwa ochronna nie jest tylko dla piękności. Ciał | 
|   |   | 
|  23.02.2018, 16:32 | #70 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2017 
					Posty: 88
				 Motocykl: RD03   Online: 17 godz 22 min 41 s |   | 
|   |   |