|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Wlkp
Posty: 448
Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V CB750 BMW-R850R
Przebieg: 400
Online: 6 dni 53 min 12 s
|
Taką usłyszałem informację również,że przy DCT się coś pieprzy bardziej niż przy manualu. Dodam,że w salonie Hondy.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Uć
Posty: 13
Motocykl: CRF1000D DCT
Online: 16 godz 15 min 21 s
|
Wstawia się jakiś moduł i działa OK. Przynamniej 2 tygodnie temu sprawdziłem w Skandynawii i było OK. Zakres 3 do 5 jest poprawny .
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Zarejestrowany: May 2017
Posty: 3
Motocykl: RD03
Online: 46 min 25 s
|
Jest jakaś akcja serwisowa na wymianę sterownika. Podobno był wadliwy w którejś partii.
U mnie działają bez zastrzeżeń. |
|
|
|
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
Online: 2 tygodni 3 dni 18 godz 19 min 11 s
|
Mnie drugi raz padły
wytrzymały całe 500 km
|
|
|
|
|
|
#15 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
|
Daytona bez zarzutów
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#16 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2016
Miasto: Sopot
Posty: 97
Motocykl: CRF1000D
Przebieg: 50K+
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 dni 18 godz 7 min 16 s
|
Mam DTC, jak na razie 25 000 km i działają. Oczywiście najlepiej to czuć w cienkich rękawicach, bo w grubych to z założenia izolacja nie dopuszcza za dużo ciepła (jak i zimna).
Używam głównie na poziomie 3. Tylko jak temperatura spada poniżej 5St to ustawiam na 4 lub 5. Jak dla mnie ciepłota wystarczająca. Manetki nie powinny parzyć, właśnie tylko "dogrzewać" i tak właśnie działają. Plus - mało kabli, przełączników, widać na desce co i jak. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Zarejestrowany: Feb 2020
Posty: 3
Motocykl: RD03
Online: 7 godz 2 min 34 s
|
Czy manetki Daytona są tak cienkie jak ori czy tak grube jak oxfordy ?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Daytona to cal (2,54 cm), Oxford chyba 35 mm. Ori w NAT mogę ci pomierzyć wieczorem.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Zarejestrowany: Feb 2020
Posty: 3
Motocykl: RD03
Online: 7 godz 2 min 34 s
|
Dziękuję zmierzyłeś ori ?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
![]() |
Mnie przy ostatnim przeglądzie założono Daytona Integral. Za manetki dałem 439 PLN, nie ma żadnego osobnego sterownika, wszystko zintegrowane w lewą manetkę - przy niebieskiej diodzie widocznej na zdjęciu jest dyskretny przycisk którym się całość obsługuje (włącza, wyłącza, anuluje szybkie nagrzewanie na start i zmienia 4 poziomy ciepła). Wyglądają estetycznie, brak osobnego sterownika to i kabli mało, chwyt dobry, grzeją, generalnie chyba działają wcale nie 4x gorzej niż OEM pomimo tego że 4x mniej kosztują.
Jakieś tam podobno zagadnienie było przy montażu i trzeba było bodajże rolgaz dociąć. Zakładam że dla obytego temat do wciągnięcia nosem. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Grzane Manetki | tomozdyn | Wszystko dla Afryki | 10 | 01.05.2012 08:04 |