|  01.03.2017, 17:27 | #531 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 
					Posty: 334
				 Motocykl: XChallange   Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s |   
			
			gilby, dobry strzał. jak to kupić?    | 
|   |   | 
|  01.03.2017, 17:45 | #532 | 
| Konto zamknięte na stałe  Zarejestrowany: May 2012 
					Posty: 1,589
				 Motocykl: RD03   Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s |   
			
			
W okolicznym sklepie z elektropierdółkami? Online to pewnie średnio opłacalne ze względu na koszt dostawy ale jak jest potrzeba: https://pl.rs-online.com/mobile/p/ob...anych/7121214/ 
				__________________ Konto zamknięte na stałe. | 
|   |   | 
|  03.03.2017, 15:25 | #533 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 
					Posty: 334
				 Motocykl: XChallange   Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s |   
			
			wygląda na to, że jest: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/d...l-wiazki-kabli 75 pln. Świetna cena  chyba trzeba to przerobić na zwykłego seala. | 
|   |   | 
|  09.03.2017, 19:07 | #534 | 
|  |   
			
			Wiem że to wątek o "wspaniałym BMW", ale pojawił się też temat o amorkach skrętu. Wstawiam więc jak to wyszło u mnie, chociaż to pomarańczowe ladaco  | 
|   |   | 
|  09.03.2017, 21:02 | #535 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s |   
			
			Ładne, ale ominęła Cię przyjemność rzeźbienia.   Jest dojście do bocznych regulacji, czy trzeba demontować? W sumie to się ustawia raz. | 
|   |   | 
|  09.03.2017, 21:36 | #536 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2013 Miasto: Słomianki 
					Posty: 550
				   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s |   
			
			Przecież widać, że dostępu do boku nie ma żadnego. I dlaczego ta regulacja jedynie raz ma być w życiu amora? Czy to aby nie ze względu na legendarny promień skrętu 690ki?   Jac | 
|   |   | 
|  10.03.2017, 01:22 | #537 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2011 Miasto: Kraków 
					Posty: 51
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 4 godz 57 min 3 s |   
			
			Wystarczy obrócić amortyzator o 180 stopni i przełożyć dźwignie   regulacja będzie dostępna i pokrętło tez będzie łatwiej dostać | 
|   |   | 
|  10.03.2017, 07:55 | #538 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: wilidż Opole 
					Posty: 2,548
				 Motocykl: CRF 1100 Przebieg: 0 kkm   Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 51 min 59 s |   
			
			Na moje oko jak obrócisz o 180 stopni to wieżyczka będzie w niewłaściwym miejscu. Ja mam obrócone, ale sam wszystko strugałem i miałem możliwość odsunięcia jej od główki ramy.
		 | 
|   |   | 
|  10.03.2017, 09:29 | #539 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 58 s |   
			
			Przewiercić ten uchwyt amortyzatora wiertłem 5   tak by mieć dostęp do bocznych śrub regulacji.
		 | 
|   |   | 
|  10.03.2017, 11:48 | #540 | 
|  |   
			
			Gdyby to trzeba było tak często używać, to byłoby pokrętło a nie śrubka na płaski śrugopręt   . Znając życie, pewnie raz ustawię i tak już zostanie. Jak będę chciał przestawić, to odkręcę te dwa imbusy, 2 min roboty. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |