| 
			
			 | 
		#5211 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gdyby załadował te kuferki to by cienko piszczał na tych hopkach  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5212 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W touratechu są za 250 Euro sprężyny zwiększające przeswit o 20mm. Oczywiście przód i tył.  Myślę że to zalatwia wątpliwości. Choć patrząc na konkurencję to u tak jest bardziej niż ok
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5213 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W jaki to cudowny sposób sama wymiana sprężyn zwiększy prześwit o 20mm. 
		
		
		
		
		
		
			Żeby realny prześwit zwiększyć trzeba zwiększyć skok zawieszenia w przypadku afry z 22cm do 24cm, a do tego potrzebne są nowe kadridże do przodu i ingerencja w tylni amortyzator, a raczej wymiana. Touratech zrobil taki zestaw do 1190 zwiększający skok z 21 do 23 cm i kosztuje to 3000eu 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5214 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na stronie TT jest napisane że to właśnie zwiększa wysokość siedzenia o 20mm i że w teren będzie ok.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5215 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wierz w wszystko co pisze TT  
		
		
		
		
		
		
			![]() Sprężyna może jedynie usztywnić moto, jeżeli jesteś wstanie na ori sprzężynie ustawić odpowiedni SAG to zmienianie jest bezsensownym wydawaniem kasy. Na odpowiednią prace zawieszenia wpływ na odpowiedni settin+ sprężyna. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 10.10.2016 o 16:49  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5216 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() ![]() ![]() ![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5217 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A serio to mam ochotę to sprawdzic. Choć myślę że tu chodzi o poprawienie właściwości off więc także o prześwit
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5218 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli chcesz żeby zawieszenie lepiej pracowało to zadz. to firm które zajmują się tunungiem zawieszeń, i oni dobiorą ci odpowiednie sprężyny, a nie wydawaj bezsensu kasy w TT. 
		
		
		
		
		
		
			Ja osobiście polecam SANCHEZA choć chłopaki robili zawieszenia BFG suspension(gość robi zawieszenie Sonikowi na dakar). Inna kwestia, że ledwo kupiłeś nową Afre i nie wierze, że już pojeździłeś w terenie tak żeby stwierdzić, że brakuje Ci zawieszenia... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5219 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2016 
				Miasto: Rudnica 
					
				
				
					Posty: 179
				 
Motocykl: SD04 
Przebieg: 30k 25k 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 28 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No i znowu g.....no z żalu za serce ściska, że jest coś nowego, może lepszego :P 
		
		
		
		
		
		
		
	Zapiernicza NAT jak trza, kierowca tylko musi chcieć i umieć wykorzystać możliwości jakie daje nowy motocykl.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5220 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oczywiście że masz  rację.  Jeszcze nic nie po jeździłem a nawet jak pojezdze to nic mi nie będzie brakować. Ale widzę że wielum tu brakuje choć jej nie mają i jeszcze długo mieć nie będą. Dla mnie nowa crf jest optymalna a czas pokarze ochotę na danaberie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |