|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#71 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa / Ankara
Posty: 354
Motocykl: SD 04
Przebieg: 17000 +
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 7 godz 29 min 40 s
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,271
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s
|
Update po BT2016, scorpion mt90 dają radę, jedynie wymiękają na mokrej trawie na ostrych podjazdach i zjazdach, no i myślę na błotnym cieście.
Zdecydiwanie opona 50/50 |
|
|
|
|
|
#73 |
![]() |
Metzeler sahara 3 - wrzuciłem na przód, wcześniej k60 scout. Wyje tak samo, przy małych prędkościach "wibruje" podobnie , ale za to w piachu idzie jak po sznurku. Na asfalcie mam wrażenie, że też jest lepiej, chociaż scouta bardzo lubię i nie mam do niego zastrzeżeń - jest miększa i lepiej tłumi na dziurawym asfalcie z tysiącem łat. Błota jeszcze nie było, więc nie powiem.
|
|
|
|
|
|
#74 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Cytat:
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
|
#75 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
Ja się zastanawiam nad Michalin Komandor 2 ale to zaprojektowane na Cruiser i podobno wytrzymuje 40.000 km
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
|
|
#76 |
![]() |
Jeśli chcesz tylko na asfalt to ja mam teraz conti attac 2 w KTM.
![]() Tył ma juś ponad 10tyś. Zrobiłem ma nich Alpy i Bałkany asfaltowo z babą i bagażami, poza tym znęcam się na nich na słowackich winklach stasznie i zostało z tylu trochę mniej niż pół... Zajebiste na mokrym, bezszelestne i super stabilne, jedno 'ale'; absolutnie nie nadają się na zjechanie z asfaltu, dlatego wg. mnie lepsze mt90
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#77 | |
![]() |
Cytat:
__________________
Pozdrawiam Michał |
|
|
|
|
|
|
#78 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,909
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s
|
1190 wypuszczają na takich i co ja się w serwisie nasluchalem że są super na szutry i nawet na teren
|
|
|
|
|
|
#79 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,026
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 14 godz 11 s
|
Mialem te gumy od nowosci i tak jak koledzy napisali na asfalcie bajka, bardzo ciche i dobrze kleja na winklach, poza asfalt strach zjezdzac. Nie wiem jak jest z ich trwaloscia bo sprzedalem po kilku tys km moto
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
|
|
|
|
|
#80 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
To oryginalne g00vno z CRF to ni na asfalt ni off. Raz z jakiejs łąki nie mogłem wyjechać
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Gmole do crf1000 | henry | Dział Producentów i Dostawców | 77 | 07.01.2023 14:44 |