|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
| tak |      | 28 | 68.29% | 
| nie |      | 4 | 9.76% | 
| nie robi mi róznicy |      | 9 | 21.95% | 
| Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie | |||
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  28.02.2009, 22:22 | #61 | 
| gsm: 512242193  Zarejestrowany: Jul 2006 Miasto: Rzuchów 
					Posty: 5,522
				 Motocykl: RD11a Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 55 min 20 s |   
			
			czosnek nie da się tego wyrwać  mam tak zamocowane w trampku i kto widział jak śmigam to wie ze tego się nie da wyrwać, pierwszy złapie łańcuch wszytko przed ta rurka na wahaczu poza tym ciężko w coś przywalić wahaczem   | 
|   |   | 
|  28.02.2009, 23:28 | #62 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			Ale Ty sie mało wywracasz    
				__________________ Piotr | 
|   |   | 
|  01.03.2009, 22:54 | #63 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |   
			
			a nie jest przypadkiem tak ze jak jedziemy po plaskim asfalcie to jest ta 1 kropla na minute a jak jedziemy po nierównym to siła grawitacji troche inaczej działa na oleum i płynie szybciej/wolniej? jaki wpływ ma temperatura na ilość kropli na min.
		 | 
|   |   | 
|  01.03.2009, 23:13 | #64 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			oliwiarka tak ma jedną wade: spadająca kropelka oleju nie ma czasu ani szansy dostać się pod ringi, bo zostanie wyrzucona w pizdu       | 
|   |   | 
|  01.03.2009, 23:49 | #65 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |   
			
			chyba nie do konca. olej jest dostarczany od wew. łańcucha a co za tym idzie zanim wywali go w pizdu to przecisnie sie on przez wszystkie dziury w łancuchu. pedzelkiem tez smaruje sie od srodka poczym siła odsrodkowa robi reszte.
		 | 
|   |   | 
|  02.03.2009, 00:51 | #67 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			jakoś nie widze tego by siła odśrodkowa wciągała kropelki oleju do środka łańcucha. Raczej na zewnątrz rolek a nie o to w tym chodzi. Ale w deszczu chyba nic lepiej nie smaruje jak oliwiarka    | 
|   |   | 
|  02.03.2009, 01:08 | #68 | 
| gsm: 512242193  Zarejestrowany: Jul 2006 Miasto: Rzuchów 
					Posty: 5,522
				 Motocykl: RD11a Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 55 min 20 s |   
			
			Artuditu czy będzie jakaś różnica kiedy ta kropla spadnie czy za minute czy za minute i 3 sekundy   ogulnie Kette Power to sobie dział w następujący sposób za pomocą siły grawitacji olej ze zbiornika spływa magistrala olejowa w kierunku elektrozaworu, ten z kolei otwiera sie co minute na czas od 1 do 30 sekund, umożliwiając spłyniecie dawki oleju dalsza częścią magistrali na zębatkę. regulacja czasu otwarcia elektrozaworu jest po to aby mieć możliwość zmiany wydatku smarowania i tak np podczas jazdy asfaltem mamy skręcone na min (maksymalne ściszone) łapie nas deszcz dajemy trochę głośniej np o 25% bo jak wiadomo woda wypłukuje olej, mamy tez możliwość wyłączenia całego urządzenia wyłącznikiem, bo jedziemy off w warunkach zimowych gdzie gęstość oleju jest większą po prostu śmigamy sobie na np 15 % "głośności" ale wrócmy do łacucha zanim kropla oleju dostanie sie na niego wpada na zębatkę ta siłą odśrodkowa wpycha olej w każdy możliwy zakamarek łańcucha jeśli mamy łańcuch brudny bo np wjechaliśmy w błotko a zapomnieliśmy wyłączyć Kette Power to przekręcamy potencjometr powyżej połowy zakresu i siłą odśrodkowa wyrzuca olej z łańcucha łącznie z brudem ponieważ olej podawany jest w nadmiarze i korzystamy w tym momencie z właściwości myjących oleju, ale jedziemy tak tylko chwile góra 5 minut aby nie dopuścić do zachlapania olejem opony!! łańcuch dobrze nasmarowany jest wtedy gdy opona i felga jest sucha a łańcuch ma czarny kolor "kolor spalonego oleju " to chyba na tyle   Ostatnio edytowane przez pałeł : 02.03.2009 o 01:11 Powód: oświeciło mnie :) | 
|   |   | 
|  02.03.2009, 01:24 | #69 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			umnie po takim smarowaniu siła odśrodkowa jak sie weznie do roboty to mi cieknie spod dekla zębatki   może gabką go nakładać a nie pędzlem   | 
|   |   |