|  04.12.2015, 23:46 | #3712 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Sexu i biznesu 
					Posty: 1,562
				 Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE   Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s |   
			
			
No koleś nie cienki i chciał pokazać jakie to easy. A wyszło jak zawsze. To nie motor do trzody.
		 
				__________________ __ Golodupiec bez Afryki | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 00:53 | #3713 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 03:17 | #3714 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Szczecin 
					Posty: 133
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 20 godz 8 min 27 s |   
			
			
ale jak tak? na żywca czy się dobija?
		 Ostatnio edytowane przez Szpilon : 05.12.2015 o 03:20 | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 11:27 | #3715 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2010 Miasto: podwrocławskie zadupie 
					Posty: 833
				 Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R   Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s |   
			
			Link nie działa.  Wysłane z ajfona.. | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 15:05 | #3716 | 
|  |   
			
			Kupiłem dziś motormanie z testem nowej królowej i nie ma tam nic szczególnego napisane. Legenda powraca, dynamiczny silnik, automat dtc zajebisty, ale zmiana biegów przyciskami już nie bardzo, a w terenie lepszy będzie manual i to jest jedyna sensowna informacja na jej temat, więc nic czego nie można by się domyśleć. Oprócz tego nie są przekonani, że afryka potrzebuje tyle elektoniki i że raczej jeśli chce zastąpić starą to powinna być prostsza- też uważam, że kontrola trakcji i zmienne mapy nie są mi potrzebne, ale takie czasy. Ja czekam na bezpośrednie porównanie z 990, albo przynajmniej z gs800 to będzie dawało obraz nowej afry. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 05.12.2015 o 15:15 | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 17:49 | #3717 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			No na pewno inna pozycja niż w 990, na nowej AT siedzi się jak na starej czyli za zbiornikiem w KTM siedzi się bardziej na zbiorniku co wymusza inny kąt ugięcia nóg. W marcu sobie potestuję to będę miał pogląd AT/CRF/KTM.
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  05.12.2015, 18:20 | #3718 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2013 Miasto: Wawa 
					Posty: 145
				   Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 53 min 4 s |   Cytat: 
  Szkoda, bo liczyłem na coś więcej. Chyba przyjdzie nam jeszcze poczekać na test z prawdziwego zdarzenia w różnych warunkach   | |
|   |   | 
|  05.12.2015, 18:37 | #3719 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 
					Posty: 109
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s |   
			
			Ha! Jaka gazeta taki test ... Poczekajcie na test na Ścigacz.pl gościu nie leje wody
		 Ostatnio edytowane przez Smierzu : 05.12.2015 o 20:44 | 
|   |   | 
|  06.12.2015, 01:40 | #3720 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 273
				 Motocykl: XT660Z, HSQ701   Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s |   
			
			
Nic dla Ciebie z tego nie wyniknie. Lepsze od 950ki do turystyki terenowej nie będzie i skomplikowane testy nie są do tego potrzebne.
		 
				__________________ "Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis | 
|   |   |