| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#131 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
    już to kombinowaliśmy z kilkoma 1190, mam nadzieję.że w nowej Afri też będzie podobnie..    choć jak mi gdzieś na zdjęciach śmignęło to chyba niestety właśnie rączki są zintegrowane z płytą.. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#132 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 1,002
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No proszę, KTM przewidział a Honda...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdro  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#133 | 
| 
			
			 11110111101 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 167
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 4 dni 3 godz 16 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niby fajna ta afryka, ale i tak LC8 fajniejszy... 
		
		
		
		
		
		
			a poniważ istnieje juz od 12 lat wiec już większość na niego stać ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lukasz, LC8, było RD07'93  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#134 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie bez znaczenia jest fakt, że kat to sprawdzona konstrukcja. Wiadomo czego się spodziewać. Do nowej hondy zabierzesz w podróż regler zjebie się sterownik DCT ;P
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#135 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 678
				 
Motocykl: Black Man Wheel 800 gs 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 11 godz 47 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A jak wygląda postęp nowej CRF 1000 do XL1000?  
		
		
		
		
		
		
			waga, cena, moc. Bo ma sie rozumieć crf zastępuje viaderko w stajni hondy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	dakar noir  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#136 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiadro zastępuje USS CrossTourer
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#137 | 
| 
			
			 HONDZIARZ 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2012 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD04 / NAT 
Przebieg: 50000km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#138 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 532
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 dni 9 godz 34 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Rambo, to nie ten film. Ten motocykl jest japoński 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"one for joy and one for sorrow"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#139 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Śląsk 
					
				
				
					Posty: 1,002
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Lubię Nową Afrykę i lubię LC8.  
		
		
		
		
		
		
			Zrobiłem sobie takie porównanie z dawaniem plusów obu modelom za przewagi: + Afryka za wygląd. Wiadomo, to rzecz gustu ale jest ładniejsza. + Afryka za spalanie. Dane jeszcze nie potwierdzone. Ale raczej będzie paliła mniej. + Afryka za wykonanie. Honda to Honda. + Afryka za zasięg. Pewnie dojedzie dalej. Ma większy bak i pewnie niższe spalanie. + Afryka za to że to nowy sprzęt. Więc nieużywany. Funkel nówka nie śmigana. + Afryka za komfort. + Afryka za nowszą technologię. + LC8 za zawieszenie. + LC8 za silnik (moc i reakcja na gaz). + LC8 za prowadzenie. + LC8 za wytrzymałość na uszkodzenia. + LC8 za cenę. + LC8 za koszty utrzymania. I nie piszę tego prześmiewczo. Nowa Afryka przez pierwsze lata gwarancji będzie drogim motocyklem w serwisowaniu i utrzymaniu. + LC8 za fun z jazdy. + LC8 za prostotę konstrukcji w porównaniu z nową Afryką. Myślę że w polskich realiach kwestia ceny jest przeważająca. I za cenę LC8 powinien dostać dwa +. Każdy za 10k różnicy w cenie. Na ten moment tyle + przyszło mi do głowy. Jeśli nasuwają Wam się kolejne + dla obu modeli - uzupełnijcie. Zobaczymy co wyjdzie  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Pozdro  
			Ostatnio edytowane przez Stachu : 04.12.2015 o 11:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#140 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Stachu, no to żeś pojechał teraz... 
		
		
		
		
		
		
		
	Napisz mi proszę, gdzie dostanę nowiutkiego LC8 990 za 33tys zł, to słowo daję, zapożyczam się i lecę kupić! Z tym spalaniem, wykonaniem, większym bakiem i zasięgiem Afryki.... Ech, co ja będę mówił. Znowu wyjdę na niewdzięcznego trolla  .Wg mnie niewątpliwym plusem nowej Afryki jest to że jest nowa. Z pewnością zamiesza w towarzystwie i prawdopodobnie napędzi innych producentów do jeszcze większej konkurencji. Taki stan rzeczy faktycznie da się lubić. Minusem jest to, że w zasadzie nikt na niej póki co nie jeździł, więc ciężko jest rzetelnie oceniać takie walory jak komfort, prowadzenie czy wytrzymałość na uszkodzenia. Można się tylko domyślać i mieć nadzieję! ![]() Zdrówka!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię KTM-a | puszek | KTM | 4133 | 18.04.2025 20:47 | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |