|  02.11.2015, 16:39 | #3161 | 
|  |   
			
			A co by daly oddzielne cylindry?
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  02.11.2015, 17:12 | #3162 | |
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   Cytat: 
 CRF 250 oraz crf 450. Nie słyszałem żeby kiedykolwiek w hondzie te łożysko na dźwigienkach padło. Padały tytanowe zawory ssące, korbowody w 250.... ale nie te łożyska   
				__________________ Enduro i ADV | |
|   |   | 
|  02.11.2015, 22:48 | #3163 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   
			
			
możliwość ich wymiana np. po zalaniu, możliwość naprawy bez rozwalania całego silnika, możliwość wymiany tłoków/szlifu bez rozbierania całego silnika i wieeeele innych sytuacji mogących się przytrafić niby enduro,  według mnie takie rozwiązanie w tej kategorii motocykla w przypadku draki w układzie cylinder tłok, głowica... = konieczność wymiany całego silnika..... i  nieopłacalność naprawy
		 | 
|   |   | 
|  02.11.2015, 22:54 | #3164 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			I tak sie nie oplaca naprawa. Jesli jest inaczej to podaj przyklad kto zrobil remont taniej niz uzywany silnik.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  02.11.2015, 22:57 | #3165 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   | 
|   |   | 
|  02.11.2015, 23:06 | #3166 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 219
				 Motocykl: RD04 Przebieg: 106000 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 tydzień 3 dni 33 min 34 s |   
			
			Taka filizofia dzisiaj nastala. Jak sie psuje (kwestia "zaprogramowania" materialu) to po pierwsze kasowo sie nie oplaci naprawiac a po drugie sensu tez w tym nie bedzie. Dlatego pod pewnymi wzgledami (i nadal w wielu miejscach na swiecie) stara Afryka zawsze dojedzie dalej    | 
|   |   | 
|  03.11.2015, 11:27 | #3167 | 
|  |   
			
			
Jak już ktoś zauważył, robi tak bmw, w silnikach 800.
		 
				__________________ Pozdrawiam Michał | 
|   |   | 
|  03.11.2015, 11:28 | #3168 | 
|  |   
			
			
Mojemu bratu też, ale to w Ktm. Przecież wiadomo, że w hondzie coś takiego nie ma prawa się wydarzyć.
		 
				__________________ Pozdrawiam Michał | 
|   |   | 
|  03.11.2015, 11:31 | #3169 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2008 Miasto: Poznań 
					Posty: 5,607
				 Motocykl: 690 Enduro   Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s |   
			
			Kiedyś robiono oddzielnie bo nie było technologii aby zrobić jeden odlew. Kiedyś auta były skręcane śrubkami na drewnianej ramie. Kiedyś.... było inaczej.
		 
				__________________ "A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." | 
|   |   | 
|  03.11.2015, 11:35 | #3170 | |
|  |   Cytat: 
 Nie mówię, że to coś bardzo złego, Bmw robi tak od lat i nie słychać, żeby było to jakimś problemem. W afrykach dopiero teraz ludzie zaczynają cos kombinować z remontami. Jednak nie za bardzo pasuje mi to do true adventure, itd. 
				__________________ Pozdrawiam Michał | |
|   |   |