|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  16.01.2015, 18:14 | #31 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Mialem ta opone w Czelendzu.od moj styl jazdy to najlepsza opona na tyl.Przod  TKC i wszedzie fajnie sie jezdzilo.   | 
|   |   | 
|  16.01.2015, 18:37 | #32 | 
|  Zarejestrowany: May 2012 Miasto: Zabrze/Kopervik 
					Posty: 62
				 Motocykl: ktm 640 adv   Online: 1 tydzień 11 godz 40 min 4 s |   | 
|   |   | 
|  16.01.2015, 18:53 | #33 | 
|  |   
			
			Przód na asfalcie trzyma jak tył. Ja mam komplet 908 i nie powiem złego słowa. Skręca, hamuje, trzyma na suchym i mokrym. Być może TKC na przód wychodzi taniej i dłużej wytrzyma.
		 
				__________________ Wolniej ale dalej Cierpliwości | 
|   |   | 
|  16.01.2015, 23:50 | #34 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ja mialem na przodzie MT21 a tyl wlasnie D908RR.To byla swietna kombinacja.Ale jezdzac wiecej po twardym zalozylem TKC na przod,zeby wlasnie dluzej trzymala.Na Czelendzu przejechalem na Dunlopie prawie 10tys. i opona jeszcze lezy w garazu na kolejny wyjazd.Bardzo duzo bylo w tym asfaltu,wlasciwie to 70roc i nie moge powedziec,zeby opona schodzila.Przed wyjazdem na Balkany chialem tyl wymienic bo myslalem ze sie skonczy a tu okazalo sie ze po 5tys.km wlasciwie to nic nie zeszlo z niej.Tak czy tak polecam ta opone .I ciesze sie ze nowy TA bedzie miec z tylu 18 Cali    | 
|   |   | 
|  17.01.2015, 04:22 | #35 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			dużym plusem tyłu 908 jest jej uniwersalnośc, ja podobnie jak Myku zakładam sobie ją i podmieniam tylko przód często...  albo Tkc jak wiecej asfaltów albo d952 jak więcej terenu
		 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  17.01.2015, 16:05 | #36 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Węgorzewo 
					Posty: 433
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 40   Online: 4 tygodni 8 godz 50 min 15 s |   
			
			MT 21 i d908 lux zestaw tez taki miałem i na pewno bym założył raz jeszcze. choć czasem najlepsiejsza opona nie pomaga.  PS -jakie koszta koła 18 do afryczki?Kto to robi/ł ? 
				__________________ MAZURY CUD NATURY | 
|   |   | 
|  17.01.2015, 20:42 | #37 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Nie wiem,ale przy okazji watku o kolach i oponach chcialem polecic Pawla Krola Z Bielska Bialej.Dzwoncie do niego i pytajcie ile kosztuje Excel i przeplecenie do AT.Ten Pan naprostowal mi felge do Czelendza i chcialem go pochwalic i polecic wszystkim.Top fachowiec i cenowo bardziej niz rozsadny   .Dzwoncie do niego i pytajcie o takie przekladki. | 
|   |   |