| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: S-ec 
					
				
				
					Posty: 2,859
				 
Motocykl: 690 R 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 2 tygodni 3 dni 6 godz 32 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			taki przyklad ; wczoraj zamowiona czesc (ok14ej) do Berga u Krywulta w BB, byla dzis u mnie ok 15. 
		
		
		
		
		
		
		
	Mialem Suzuki, Yamahe, Katy teraz Honde i Berga i powiem krótko takiego dostepu do czesci jak ma KTM nie ma inna firma a ceny wcale nie sa powalajace w stosuku do japoni. W KTM w BB jak czegos nie ma na stanie to jest zawsze na nastepny czwartek. r.t70 a jak sie chcesz przymierzyc do Berga to zapraszam do S-ca  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja polecam Huqvarne TE, śmigam drugi sezon i sobie chwalę.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tez mam Berga, tyle ze 570, super moto, kompletnie bezawaryjne. 
		
		
		
		
		
		
			Jeśli lubisz kopajkę to tu może być problem bo w bergach z silnikiem 70 stopni jej nie ma, dla mnie to nie problem, a ja lubię rozrusznik, szczególnie w off. Co do serwisu, to także dziwi mnie twoje stwierdzenie, myślę, że z motocykli które wymieniłeś berg będzie miał najlepszy dostęp i najtańsze części, w ogromnej części to zwyczajne exc, to którego części są na każdym rogu, a zamienników często nie opłaca się kupować, bo org wychodzą zupełnie rozsądnie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Pozdrawiam Michał  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 131
				 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 7 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyłącze się do poprzedników w sprawie serwisu / dostępności / ceny części. KTM'owskie części są tanie i bardzo łatwo dostępne. Dlatego rozpatrywałbym tego berga na plus jeśli chodzi o to. 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam KTM 400 exc, ale ciężko nazwać to dual'em, więc Ci nie polecam (gotowy do jazdy waży 112.5 kg i ma 44km) ;P  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W swoich rozważaniach, też dochodzę do wniosku że Berg będzie optymalny. 
		
		
		
		
		
		
		
	Teraz tylko pytanie:390 czy 450? Jaki mają zasięg na baku? Mniej dziczenia, więcej cross country.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Łódź 
					
				
				
					Posty: 131
				 
				
				
				 
Online: 2 dni 1 godz 7 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nigdy nie jeździłem tymi modelami więc Ci nie doradzę. Od siebie dorzucę tylko tyle, że jeśli to ma być pierwsze takie moto to im słabsze tym lepiej  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Panowanie nad rowerem z silnikiem o mocy 40+ km w terenie nie jest wcale takie łatwe i o wypadki nie trudno... słabszy sprzęt wybacza błędy, a jeśli zaczynasz to z pewnością będziesz je popełniał.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Biorę to pod uwagę. Chcę mieć lżejsze moto aby móc w pojedynkę robić bliższe lub dalsze wypady w Polskę. A jak go ogarnę, to może odważę się potaplać w błotku.  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To nie są sprzęty na wypady w Polskę! 
		
		
		
		
		
		
			Jeśli zaczniesz tym jeździć turystycznie to nie nadążysz zmieniać tłoków i korb, no chyba, że dla Ciebie wycieczka 100km to wypad w Polskę. Generalnie motocykle enduro klasy 400-450 to sprzęty do ostrego upalania, i nieważne czy będzie to EXC, TE, WR, CRF, DRZ, FE... tym nie trzaska się kilometrów tylko mth: olej zmienisz , co 10-15 mth, filtr powietrza czyścisz bardzo często, opona nie wytrzymuje sezonu to samo zębatki i łańcuch. Taki sprzęt daje ogromną frajdę, ale coś za coś 
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			xr się nada do włóczenia się bardziej niż exc. Sprzęt toporny, niezbyt mocny ale wytrzymały i prosty w naprawach.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rocc Dual | bartol44 | Kaski | 13 | 11.05.2015 04:39 | 
| gogle do AGV AX8 Dual | Rajtek | Archiwum | 3 | 04.01.2014 21:08 |