|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,770
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 50 min 44 s
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,521
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
Online: 5 miesiące 2 dni 12 godz 21 min 44 s
|
Pan zacznie od strony producenta i dalej dział przedstawiceli regionalnych, zobacz kto tym handluje i tam szukać info
u nas raczej nie znane
Ostatnio edytowane przez pałeł : 25.11.2013 o 01:49 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Zapytam z czystej ciekawości , dlaczego nie bierzesz pod uwagę zakupu Wilbersa , ma 5 letnią gwarancję . W stosunku do tego z linku posiada hydrauliczną regulację napięcia wstępnego sprężyny ( co nie jest bez znaczenia w przypadku trudnego dostępu do regulacji kluczem jaki mamy w AT ) , oraz regulacje wysokości . Cenowo wychodzi tak samo . Porównując parametry te na papierze wszyscy producenci deklarują bardzo podobnie , żeby coś można więcej powiedzieć to trzeba założyć i pojeździć .
Nie pomyśl że ktoś dawał mi go w gratisie , żebym w zamian reklamował i zachęcał do zakupu , po prostu sprawdziłem go w moich moto . Bitubo też robi dobre amory , ale z jakiś powodów nikt na nich nie jeździ przynajmniej w Africe nawet w IT . Dość ważna jest też dostępność części i czas realizacji napraw gwarancyjnych , choć jest to tylko statystycznie 1 % sprzedanych . Miałem też Ohlinsa i nie zauważyłem żadnej różnicy w działaniu po za ceną zakupu w stosunku do Wilbersa .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,387
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s
|
Dobra bo post wyżej jest sensowny dlatego moje pytanie brzmi.
Czy na prawdę różnica pomiędzy np: zregenerowanym amorem w rd04 lub w idealnym stanie a np: Wilbersem jest tak wyczuwalna?.Proszę o opinie posiadaczy obu wersji a nie internetowych porównywaczy wykresów!
__________________
Agent 0,7 |
|
|
|
|
|
#5 |
![]() |
![]() różnica jest taka
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,387
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 50 min 11 s
|
Jeśli testowałeś oba przypadki to nie mam pytań:-)! i rozumiem ,że wersja dolna to Wilbers?:-)
__________________
Agent 0,7 |
|
|
|
|
|
#9 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 662
Motocykl: RD07&1000RR
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
|
ale mistrz
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Zakonserwowany
![]() |
Jeśli jeździsz nazwę to w normalny sposób , nie przeładowując moto i nie wymagając przy tym "więcej" , to seryjny amortyzator działa , pod warunkiem że jest sprawny . Wykonanie poprawnie regeneracji to wydatek 400/500 euro , co stanowi wartość 2/3 nowego amortyzatora , żadna regeneracja nie wytrzyma tyle co nowy . Trzeba mieć świadomość że w 20 letnim amorze wymiana oleju , uszczelnienia i napełnienie gazem w większości przypadków nic nie daje . Najczęściej zachodzi potrzeba wymiany środka , sprężyny a to niestety kosztuje .
__________________
Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . |
|
|
|