|  05.09.2013, 12:39 | #1191 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2010 Miasto: białystok 
					Posty: 2,661
				 Motocykl: ktm 640 adventure   Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 21 godz 38 min 40 s |   
			
			340$ za siodlo to sporo, mysle ze tu jest rownie dobrze, w komplecie cala pianka i obicie: http://www.seatconcepts.com/products...0&sort=nameAsc | 
|   |   | 
|  05.09.2013, 12:42 | #1192 | |
|  |   Cytat: 
 im rama i pozycja bardziej sportowa tym siodło spełnia funkcję bardziej stabilizatora niż czegokolwiek na czym możnaby posadzić dupsko. 75% masy kolarza spoczywa na nogach. musi tak być ponieważ aerodynamika nie jest przyjacielem i powyżej 40kmh 80% /!/ energii wkładanej w pedałowanie idzie w gwizdek z powodu oporów powietrza, trzeba się zatem mocno pokłonić fizyce. im sylwetka bardziej wyprostowana tym wygodniejsze powinno być siodło/siodełko. tutaj per analogia do motocykli - jeśli siedzisz to corbin /czy ZetJohny  / a jeśli ma być to endurzenie pełną gębą gdzie przynajmniej połowa czasu jest na stojaka ma być to kanapa wąska w 'kłębie' jak pokazał Ex1. jak zwykle cięzko o kompromis ale o ile na GS widzę Corbina to na Adv już nie bardzo  niemniej - do siedzenia IMO nie ma lepszej kanapy. gdyby to tylko tańsze bydło... matjas 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  05.09.2013, 13:12 | #1193 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			a mnie się wydaje że nie ma co dorabiać jakiejś wielkiej filozofii do tych wszystkich siodeł, kształt jest ważny oraz gęstość pianki dopasowana do naszej wagi, co poniektórzy jeszcze eksperymentują z obiciami, renazko ma świetny, materiał wielowarstwowy, coś jak alkantara z tym że nie przepuszcza wody, rewelacyjnie trzyma dupkę na siedzeniu
		 
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  05.09.2013, 13:16 | #1194 | 
|  |   
			
			powiem Ci że siodło zetjohnego nie przeszkadza mi w jeździe na stojaka, przednia część jest wąska, a o poszerzony tył mogę zaprzeć się nogami jak przechylam się do tyłu. Wiadomo, że mowa tu o balansowaniu takim klocem jak afra, w wścieklaku byłoby za szerokie ze względu, że tam się trochę inne wygibasy cielesne w terenie się robi...
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  05.09.2013, 17:59 | #1195 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Mi Zetjohny zrobil siodlo na wzor Renazco.W sumie jest identyczne.Takie byly moje zalozenia ,a on im sprostal.W Kotlinie mozecie obejrzec,tylko nie dotykajcie   .Podpisuje sie pod Matjasem:Corbin wymiata i nie ma lepszej opcji dla siedzenia.A to rowerowe tez kiedys mialem,kupilem bo myslalem ze bedzie git-zelowe.Na drugi dzien oddalem.Jest tak jak mowi Orzep i osobiscie nie chce zadnych zelow,srerow.Dlatego Zet-owi nawet o tym nie wspominalem.A Brooksa tez mam i poza tym,ze skrzypi jest swietne.Mam oczywiscie ten najwyzszy model z milionem sprezyn   | 
|   |   | 
|  05.09.2013, 18:08 | #1196 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Pierwsza akcja serwisowa w 1190     | 
|   |   | 
|  07.09.2013, 13:17 | #1197 | 
| Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Rzeszow/Newcastle 
					Posty: 16
				 Motocykl: Cbf 1000   Online: 5 dni 6 godz 40 min 0 |   
			
			Panowie, znalazlem taki post na innym forum i zaciekawil mnie opisany problem kata 990... sami opatrzcie "...Trasa szczególnie w Tadżykistanie i Kazachstanie wymaga umiejętności jazdy w terenie w tym po piachu i dobrej kondycji. W Tadżykistanie na wysokości około 4000 m n.p.m niektóre motocykle nie dały rady np. KTM lC8 na wtrysku, który gasł i niestety nie wyjechał na tą wysokość (może taki egzemplarz, nie wiem), koledzy musieli się wrócić. Model lc8 z gaźnikiem dał radę, GS-y 1200 ADV bez problemów. Przydaje się duży zbiornik paliwa, w Uzbekistanie zdarzało się, że stacja były oddalone od siebie ok 400 km a jakość paliwa kiepska, jak motocykl nie przestawia się na niskooktanową benzynę to warto zabrać dodatek..." Co o tym myslicie? | 
|   |   | 
|  07.09.2013, 13:26 | #1198 | 
| Zwykły przechodzień...  Zarejestrowany: Jul 2011 Miasto: DW 
					Posty: 1,794
				 Motocykl: GS12y   Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s |   
			
			...czytałem też o przypadkach z BMW R1200GS, że niektóre miały problemy na takich wysokościach. Były problemy z odpalaniem, ale wjechać- wjeżdżały   
				__________________  -- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno--  -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK -- | 
|   |   | 
|  07.09.2013, 13:35 | #1199 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Pozdro | |
|   | 
|  07.09.2013, 14:09 | #1200 | 
| Zarejestrowany: Jul 2010 Miasto: Rzeszow/Newcastle 
					Posty: 16
				 Motocykl: Cbf 1000   Online: 5 dni 6 godz 40 min 0 |   
			
			a moze moto nie bylo przelaczone na slabsze paliwo?
		 | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |