| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
| 
			
			 Road legal 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Stolicstan 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter 
Przebieg: kręcony 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co kto lubi. Można dać 17 na trzód tylko po co. Nie lepiej 46 na tył? Przynajmniej na koło lepiej będzie szła 
		
		
		
		
		
		
			  17 z przodu się chyba słabo kalkuluje
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,409
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 43k+ 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 godz 40 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A to ktos ma 46 na tyl do odania za... itd. ?  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam razem z kołem  
		
		
		
		
		
		
		
	  na 46 w teren spoko ale na asfalcie strasznie dużo cza mieszać biegami i jest męczące to.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potwierdzam, dziurę wyjebało właśnie przez źle zamontowaną osłonę zębatki. Była pogięta, krzywo założona i brakowało blachy która powinna prowadzić łańcuch w razie zerwania. Zerwany łańcuch pociągnął za sobą osłonę i zrobiło syf. Wymiana karterów to nie jest tania sprawa.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobrze wiedzieć. Blaszkę sobie zamontuję.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Inowrocław 
					
				
				
					Posty: 902
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 23 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co prawda nie mam AT tylko TA, niemniej prosiłbym o wrzucenie zdjęcia tej osłony razem z blaszką, bo u mnie sam plastik jest a chyba warto sobie dorobić coś takiego i chronić kartery przed ewentualnym kuku. Pozdrawiam  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: PRZEWORSK 
					
				
				
					Posty: 412
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ponieważ tej zimy udało mi się skompletować drugi komplet kół, zastanawiam się nad możliwością szybkiej zmiany przełożeń w przypadku wypadu po czarnym. 
		
		
		
		
		
		
			Oryginalne przełożenie w mojej RD04 było 16/46. Obecnie mam zamontowaną z tyłu zębatkę 49z, co do jazdy off jest bardzo ok. Naciąg łańcucha na tej zębatce mam na 15 dołku. Próbowałem założyć 46z ale łańcuch jest za długi i kończy mi się możliwość naciągu. I teraz pytanie, czy dostępne są zębatki 17z do RD04, oraz czy w ogóle jest możliwość zamontowania takiej zębatki? 
				__________________ 
		
		
		
		
	1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Bielsko - Biała 
					
				
				
					Posty: 1,364
				 
Motocykl: dr650se 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A nie prościej wyciąć z łańcucha oczko?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	...i zapytała mnie góra "dokąd tak pędzisz samotny wilku?" "Szukam tego co najważniejsze" odpowiedziałem "Dlaczego więc się tak spieszysz?" Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: PRZEWORSK 
					
				
				
					Posty: 412
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak było by najprościej.  
		
		
		
		
		
		
			Przyjrzę się jeszcze dokładnie na położenie osi koła. 
				__________________ 
		
		
		
		
	1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |