|  16.01.2013, 22:11 | #11 | ||
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 22 min 58 s |   Cytat: 
 Moim zdaniem jest super to autodeko. Kopiesz nawet ręką  Cytat: 
 | ||
|   |   | 
|  16.01.2013, 22:46 | #12 | |
|  |   Cytat: 
  przy paleniu z kopa nigdy nie wiesz w jakim położeniu jest tłok. IMO jest ono /adeko/ tam tylko po to aby rozrusznik elektryczny dawał radę gdzie nawet w instrukcji od 640Adv piszą, że może się taka chryja zdarzyć i trzeba sie posiłkować ręcznym dekompresatorem. to moim zdaniem niepotrzebny gadżet i kolejna rzecz, która może się spieprzyć, co się zresztą po jakimś tam przebiegu zawsze dzieje i trza wywalać krzywkę autodeko i dodatkowo nowy wałek rozrządu bo ten cyngwajs co z niego wychodzi pod autodeko austriaki zrobili niewymienny. amen. no ale jak co komu pasuji. jak tu koledzy pisali są i tacy co im LC4 ewidentnie nie leży.   
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  16.01.2013, 23:04 | #13 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			
Co do serwisu to nie będę się wypowiadał bo za mało przejechałem, ale co do agresywności to LC4 640 był bardziej agresywny w oddawaniu mocy od mojej exc 520 , jak i 450 na której jechałem. Do póki się solidnie nie odwinie to 520 jest potulniejsza i lepiej ułożona niż LC4 640 i EXC 200 które miałem wcześniej.... Do póki się nie odwinie.
		 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   |