|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  28.03.2008, 10:10 | #1 | 
| no... może trochę niezdecydowany  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: koło Mszczonowa 
					Posty: 588
				 Motocykl: już nie Afri, R1200GS + Franza DRZta Przebieg: rosnący   Online: 2 tygodni 12 godz 37 min 22 s |  swiatła awaryjne 
			
			No wiec brakowało mi ich (awaryjnych). Wszystkie dodatkowe wyłączniki, pstryczki i inne takie mi sie niepodobały. W końcu Darek z Topmoto z Raszyna znalazł całą lewą bułę na kierownicę od quada (Keeway). Zamontowanie na kierownicy to nic. Ale zabawa z podłączeniem to już dla nie-elektryka kupa zabawy. Trzeba było przedłużyc każdy kabel w wiązce no i potem to wszystko podłączyć. Ale warto było. Koszt to około 30 zł, wyglada ok, no i mam awaryjne.    Z przodu jest czerwony pstryczek, który w oryginale jest starterem a u mnie działa jako "poganiacz". Poza tym reszta jest jak w oryginale. Po włączeniu stacyjki od razu są zapalone pozycyjne. POzdrawiam, tom64. 
				__________________ Prowadź motocykl tak, jakbyś chciał żeby to robiły Twoje dzieci... | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 09:43 | #2 | 
| Administrator  |    , taaa widac do AT daje się wsadzić elementy od prawie każdego pojazdu na świecie... Przełącznik od kewaya , termostat od tico , termistory od dajewo , styki z elektryki na ścianie w domu , żarówki do zegarów np od malucha ,reflektory od fiata 125 , przerywacz kierunkowskazów od malucha , ....i wiele innych Ciekawe czy Japońce wiedzieli  że to się da tak pozbierać i poskładać ....i będzie działało  . A może lepiej że na to nie wpadli   
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 13:44 | #3 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Ty tam Dzieju się nie rozdrabniaj, bo niedługo 100% seria RD03 to będzie rarytas. Ja jak coś zmieniam, to zawsze z możliwością powrotu. Kiedyś se walnę żółte tablice   . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 14:38 | #4 | 
| Administrator  |   
			
			Póki co elementem obcym jest u mnie jedynie termostat od jakiegoś autka i elektroniczny przerywacz kierunkowskazów,  wiesz co? z tymi tablicami to dobry pomysł jeszcze 5 lat i 03-ki będzie można zgłosić. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 15:16 | #5 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No... Gdyby nie problemy z przekraczaniem granicy...
		 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 20:12 | #6 | 
| Administrator  |   
			
			Hmm, a jakieś są? coś tam słyszałem ale nie wnikałem w temat. Ewentualnie można mieć świeży sprzęt do tułania się po świecie a 03 na żółtych w naszych granicach. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  06.04.2008, 20:16 | #7 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No można   . A problemy jakieś są, owszem. Związane z tym, ze zabytek może już nie wrócić... Ruska nie chciałem rejestrować na żółte. Jest jako nośnik wartości kolekcjonerskiej  . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  07.04.2008, 11:42 | #8 | 
| poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: W-wa/Stare Bielany 
					Posty: 864
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 20 godz 2 min 37 s |   
			
			Na Forum Boxera (które czytuję w głębokiej konspiracji) ktoś opisywał usterkę jaka go spotkała w jego RT. Konkluzja była taka, że już wie dlaczego BMW ma światła awaryjne w standardzie    | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 02:03 | #9 | 
| Administrator  |   
			
			Czyżby usterkowość BMW była na tak wysokim poziomie że awaryjne są koniecznością? Ha to już teraz wiem dlaczego Afryki nie zostały wyposażone w ten dodatek....... 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  08.04.2008, 11:18 | #10 | 
| poleca: filcy - jako obuwie trwałe, zawsze modne i wygodne  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: W-wa/Stare Bielany 
					Posty: 864
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 20 godz 2 min 37 s |   
			
			O to,to,to Panie Dzieju    | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Przeciwmgielne światła z tylu motocykla. | ramires | Wszystko dla Afryki | 35 | 24.01.2023 21:57 | 
| Dodatkowe światła | Bies13 | Wszystko dla Afryki | 5 | 14.11.2010 21:37 | 
| Awaryjne | Reinchardt | Wszystko dla Afryki | 10 | 18.09.2008 18:03 |