|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  15.09.2012, 00:28 | #11 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Litr w turystycznym motocyklu ma sens, w enduro już nie koniecznie (chociaż KTM udowodnił, że można mieć i litra w enduro). VStrom nigdy nie był enduro i raczej ten nowy też nie aspiruje do tej roli. Stary VStrom na sucho ważył 207 kg, czyli tyle co Afra, ale miał prawie 100KM, owszem mozna i z 600 cm wykrzesać 100KM, ale przy jakich obrotach....a gdzie moment obrotowy ? Stary VStrom latał bardzo fajnie, nie był tak dopracowany i komfortowy jak Varadero, ale dawał wiele frajdy z ostrzejszej jazdy no i był to motocykl na asfalty, ewentualnie gładkie szutry nie wiem czemu niektórzy twierdzą, że to enduro ? Żadnej cechy enduro on nie posiada.
		 | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 00:56 | #12 | 
| droga jest celem  Zarejestrowany: Oct 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,007
				 Motocykl: RD07, LC8 Przebieg: X70.000 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0 |   
			
			
Może dlatego, że Sztormowi bliżej do Afryki niż do Pan-European, a że Afryka to enduro, to jakoś tak w tę stronę mi się kojarzy.
		 
				__________________ RideNow! | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 09:53 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2011 Miasto: Łódź 
					Posty: 197
				 Motocykl: GejeS 1100 '97   Online: 2 tygodni 5 dni 4 godz 9 min 33 s |   
			
			Litrowy V - Strom był najlzejszym motocyklem ze swojej kategorii "turystycznych enduro" (nomenklatura katalogowa   ), choc wiadomym bylo, ze "teren" dla tego pojazdu oznaczal szutrowa drozke dojazdowa do hotelu w Alpach. Wiele osob cenilo sobie ten motocykl za wygode, latwa dostepnosc niedrogich czesci i bezawaryjnosc. Jedyna przypadloscia byl halasujacy kosz sprzeglowy - problem zlikwidowany po 2004 roku, oraz tzw. "turbodziura" w zakresie 2000-2500 tysiaca obrotow, ktora niwelowalo sie power commanderem. I bolaczek to tyle. Duzy V-Strom nie sprzedawal sie w Polsce i Europie z jednego prostego powodu. Nie dlatego, ze byl kiepskim motocyklem, a dlatego, ze pojawily sie normy spalinowe Euro 4 i z nastaniem roku 2008, wycofano ten motocykl ze sprzedazy na starym kontynencie. Dlatego tez jedynym zrodlem nabycia byl rynek wtorny (choc na Ukrainie jeszcze 2 lata temu, mozna bylo go kupic w cenie c.a. 45 000 zl). Nie zmienia faktu, ze 650 byla hitem, ale zaladowana i z pasazerem / w gorach, mocy jednak brakowalo. Zapas mocy (wg mnie) jest potrzebny, ale nie ma koniecznosci go wykorzystywac, spokojniejszy jestem, kiedy wiem, ze mam ten komfort posiadnaego zapasu kucy. | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 10:11 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Gdynia teraz 
					Posty: 3,466
				 Motocykl: kryzys. Przebieg: 48 lat Galeria: Zdjęcia   Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 14 godz 3 min 57 s |   
			
			Wam się pomerdało....   Są motocykle enduro i motocykle w których siedzi się jak na enduro.... Mały i duży Vstrom należą zdecydowanie do tej drugiej kategorii | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 10:27 | #15 | 
| Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)  Zarejestrowany: May 2012 Miasto: Lancaster UK 
					Posty: 751
				 Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS BMW R1250 GS Przebieg: 90 tys   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 37 min 19 s |   
			
			Jest jeden PAN ktory przejechal swiat dookola na R1 i nie narzekal, tak na marginesie. Mysle ,ze koncepcja dobra , ale zawsze pozostaje pytanie : ile to kosztuje?. Nie kazdy lubi off-a, przynajmniej do pierwszego razu , a i coraz to wiecej drog asfaltuja....... wiec ma to sens.
		 | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 11:13 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			Koncepcja jak najbardziej dobra, takie motocykle mają wzięcie ze względu na swą uniwersalność, tylko każdy producent ma w ofercie to turystyczne niby enduro... ale jedynie KTM ma enduro turystyczne, no i może jeszcze BMW GS800 ma więcej z enduro w turystyku niż inni. Tak czy siak dzisiaj na rynku motocyklowym, każdy znajdzie coś dla siebie, pod warunkiem, że dokładnie wie czego chce i czego oczekuje od motocykla i ma odpowiednio zasilone konto bankowe.
		 Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 15.09.2012 o 11:16 | 
|   |   | 
|  15.09.2012, 14:35 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			Jeśli utrzymają wagę poprzednika to bedzie ten motorek miał u mnie duuży PLUS    | 
|   |   |