|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  22.09.2008, 21:31 | #41 | 
| Administrator  |   
			
			Panowie, owszem do jady autostradowej przydało by się te 70KM i 6 bieg... ale jak widać Honda postawiła na spokój i długowieczność przy prostocie konstrukcji co daje oczywiste rezultaty. Jeżdżąc po bocznych drogach ( nie autostradach) Afryka spełnia swoje zadanie w zupełności. Mi to wystarcza....mając jedyne 50KM. Co do możliwości, skoro z silnika malucha , który wykazywał poziom techniczny dużo niższy niż produkty japońskie , wyciskano z jego 650cm2 do 80KM a prędkosci na torze do 200km/h. to teoretycznie z silnika hondowskiego 750 też nie będzie problemu złapać taką moc. Ale raczej można zapomnieć o sensownym spalaniu poniżej 8 litrów lub o przebiegach do jakich pierwotnie silnik Afryki został zaprojektowany. No ale co kto lubi   
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  23.09.2008, 00:33 | #42 | 
|  |   
			
			Dzieju myślę , że pewna rezerwa jest w tym silniku (to nie tajemnica, że podczas projektowania silników zostawia się pewien zapas wiadomo o co chodzi...) Jeżeli wstrzelisz się w tą rezerwę to może być nawet tak , że osiągi wzrosną , a zużycie paliwa spadnie. | 
|   |   | 
|  25.09.2008, 00:32 | #43 | 
| Administrator  |   
			
			Masz rację , o ile dobrze pamiętam to spokojnie jest to ze 20% czyli w tym wypadku z 10KM. Tylko poprawiać wolnossący jest nieopłacalne. Np wolnossący samochodowy koszt 4-5 tyszł a zysk może 15-20% Ale jak widać w praktyce silniki z turbinami ludziska wykręcają dość mocno i do tego za stosunkowo małą kasę łapiemy 30-40%. Tylko że taki podkręcony ponad tą bezpieczną granicę ( dla każdego silnika inaczej ) zawsze trochę krócej pożyje niż nie kręcony. 
				__________________ AT03 | 
|   |   | 
|  25.09.2008, 09:01 | #44 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: Jawor 
					Posty: 37
				 Motocykl: TA PD6/TDM 900/K750   Online: 23 godz 21 min 20 s |   
			
			moim zdaniem japońcy dobrze trafiają w kompromis czyli połączenie mocy i trwałości w jednym dlaczego w AT jest V2 bo te silniczki charakteryzyją się tym iż ciągną już od dołu i są w miarę mocne i trwałe no i nie drgają tak jak rzędówka.No i materiałowo są ok także wykonanie(dokładne)pozwala na osiąganie przebiegów takich jak mój czyli 140tyś i fruwa dalej nie cieknie i służy wiernie.
		 | 
|   |   | 
|  25.09.2008, 11:14 | #45 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  25.09.2008, 11:58 | #46 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Żernica prawie Gliwice 
					Posty: 108
				 Motocykl: RD07a   Online: 6 godz 14 min 47 s |   
			
			
Takich co mają jeden cylinder w rzędzie    
				__________________ Piotr | 
|   |   | 
|  25.09.2008, 12:09 | #47 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2005 Miasto: Wrocław 
					Posty: 7,439
				 Motocykl: Nie mam już Afryki   Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s |   
			
			no   chyba że   | 
|   |   |