| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kijana pomalować to można paznokcie , a nie obręcze . Tak jak napisał Kolega , żeby to miało trwałość i po wjeździe do bajora nie oblazło to tylko anodowanie , szczególnie jeśli chodzi o felgi . Przy każdym demontażu/montażu opon malowanie odpadnie i zrobi sie syf . Jak by to był inny motocykl to polecił bym Ci wymianę na taksago ( ale to kasa , nawiercanie otworów , sam w garażu nie zrobisz ) W Africe didy są dobre i szkoda wymieniać na gorsze . Kup sobie komplet obręczy od XR 650 , to najlepsze seryjne obręcze jakie kiedy kolwiek zrobiono w moto enduro , taka sama ilość szprych i ten sam zaplot . Wyślij do anodowania i wówczas to będzie wypas , mam taki komplet do AT tylko srebrny . 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
| 
			
			 Centralny Jarek 
			![]() Zarejestrowany: Aug 2008 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 2,206
				 
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 29 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
| 
			
			 Road legal 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Stolicstan 
					
				
				
					Posty: 1,323
				 
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter 
Przebieg: kręcony 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 8 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No właśnie, czy można anodować już raz anodowane powierzchnie? Tzn przed zdarciem do żywego starej anody.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Kraków/Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 213
				 
Motocykl: 6 rowerów 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Można.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Pruszków 
					
				
				
					Posty: 201
				 
Motocykl: AT 2T TROLLMAX 
				
				
				 
Online: 2 dni 19 godz 4 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sporo roboty jest podobno z przygotowaniem powierzchni pod anodowanie,tzn powierzchnia musi być bez żadnych syfów bruzd  i tego typu badziewiów..
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Powierzchnię anodowaną trzeba wytrawić. Zresztą nie anodowaną też, żeby była czysta. Oczywiście powierzchnia pod anodowanie musi być dużo staranniej przygotowana niż np. pod proszek. Stąd też często różnica w cenie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | |
| 
			
			 Michał 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Trochę mi się to nie zgadza, mnie z kolei interesuje przeróbka tyłu na koło 18'. Podobno piasta w xr650 miała dwa rodzaje, większa (starszy model) i mniejsza (nowszy). Ta obręcz tylna z aukcji to chyba nowsza i do Afry nie podejdzie?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 347
				 
Motocykl: exc 530,gs500 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 13 godz 8 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak ma być porządnie to rozpleść szprychy ocynkować np tu.(http://www.emeresprodukt.com.pl/),a fele wypiaskować i poanodować lub proszek,natomiast piastę wypolerować na błysk i kółko jak ta lala na kilka lat.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Józefin 
					
				
				
					Posty: 857
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 84000 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 dzień 13 godz 20 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie a może ktoś się orientuje ile to może kosztować , czyli splatanie i centrowanie obu felg i anodowanie obręczy ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zaplot szprych w XR jest taki sam jak w AT i kąty nawierceń w obręczach , obręcz ma mieć 32 dziury . Piasty z XR Cię nie interesują ponieważ użyjesz tylko obręcze . Mam zaplecione na piasty z RD07 obręcze z XR 650 moto było z 2004 roku . 
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |