| 
			
			 | 
		#41 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeszcze potrzebuję wysokość od sworznia do denka w afri.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Od osi sworznia do denka tłoka 27mm
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Ostatnio edytowane przez maryjan : 09.10.2011 o 12:57  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Minimalny compression height z Twojego katalogu to 30mm...hmm chyba trochę za mocno zwiększona kompresja by była
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
| 
			
			 kapłan maryjan 
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 203
				 
Motocykl: Super Penera 
Przebieg: 667 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 8 godz 23 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Misza trzeba dopasować tłok i wtedy organoleptycznie zmierzyć grubość denka i stwierdzic czy wyda na stoczenie. Z tłoka do mojej 460ccm Junakowej ściągałem 3mm.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jak znajdziesz pasujący tłok to kierunek na najblizszy szrot, później wiertełko i wiercisz denko do pomiaru. Pozostaje jeszcze kwestia wagi tłoka ale i z tym sobie mozna poradzic.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,014
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 10 godz 4 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Poznań/Złotów 
					
				
				
					Posty: 355
				 
Motocykl: CRF1000/CRF300 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	 
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hajs nie gra roli, afryka żondzi  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przeca to jest zwykłe varadero z plastikami, bakiem, przednim zawiasem i kołami z afry (tył z tego co widzę jest oryginalny z wiadra). Za co takie pieniądze to ja nie wiem. Przerost formy nad treścią.  
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	Robiąc takie coś mogliby chociaż jakiś fajniejszy zawias do przodu wrzucić.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | |
| 
			
			 ...już nie taki świeży 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Pawłowice - okolice 
					
				
				
					Posty: 798
				 
Motocykl: 1290SAR; 690R; 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 40 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Uważam, że wsadzenie silnika z Viadra do At bez MEGA(!!!)rzeźby jest niemożliwe - ten silnik sie tam poprostu nie zmieści - choćby z powodu innego kąta między cylindrami i w ogóle innej konstrukcji ramy... nawet nie ma co pisać. Oczywiście, dla chcącego nic trudnego... ![]() Natomiast, wsadzenie odpowiedniego zawiasu do Varadero... hmm..., to może być całkiem ciekawe... Ostatnio edytowane przez bartol : 09.10.2011 o 20:45  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |