|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  02.04.2008, 23:17 | #21 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			No czekam na fotki gdzie i co najważniejsze JAK zamocować wyświetlacz   . Bo samemu nie padłem niestety na pomysł... Wyświetlacz dobra rzecz, ale Ledwolt też ma swoje plusy. Mam ciężki orzech do zgryzienia... 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 10:39 | #22 | 
| ReGeNeRaToR  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Olsztyn 
					Posty: 674
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 21 godz 54 min 43 s |   
			
			Narazie te wyswietlacze do ktorych link podalem musze przetestowac , nie kupujcie ich dopuki nie sprawdze czy sie nadaja , mozliwe ze bedzie potrzebna ich mala przerobka zeby poprawnie dzialaly w AT. Co do ledvolta to patencik jest niezly.Moze i taki sobie zrobie tyklo nie wiem czy az tyle bajerow jest potrzebne , ja mysle ze wystarczywskazanie napiecia: - za male - dobre -za duze i nie wiem czy dioda powinna ciagle swiecic , nie denerwuje to w czasie jazdy noca ? | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 11:18 | #23 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Katowice 
					Posty: 1,224
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s |   
			
			O! Świetny pomysł. Niech skubana błyśnie przy uruchamianiu a potem niech świeci tylko jak jest za dużo lub za mało napięcia.
		 | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 11:21 | #24 | 
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   
			
			hmmm, jakos nie mam zaufania do elektroniki nieprzystosowanej do kąpania w blocie i wodzie.  Moje rozwiazanie to Voltomierz Equus, ladnie wpasowujacy sie nad zegary. Sprawdzony w zeszlym roku, pieknie wszystko widać. Zwlaszcza jak nie ma ładowania jak sie wszystko włączy  Mocowanie moze nie eleganckie ale sie sprawdzilo P2230092.JPG Na zdjeciu jest tez Amperomierz tej samej firmy- ale do afryki sie kompletnie nie nadaje, wiec wyleciał stamtąd. Bardzo mądry opis tego przypadku na starym forum TUTAJ IMG_1487.JPG 
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 11:51 | #25 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: DW 
					Posty: 4,495
				 Motocykl: Pyr pyr Przebieg: dowolny Galeria: Zdjęcia   Online: 5 miesiące 2 dni 19 godz 26 min 48 s |   
			
			Kurczę, Brachu, wygląda to u Ciebie wraz ze Scotem jak na pokładzie samolotu   Ja bym chyba wolał diodę która się zapala jak ładowanie spadnie poniżej iluś tam Volt. Na pewno R2D2 zapoda jakiś schemat i będziemy się mogli cieszyć dodatkową diodą   | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 12:00 | #26 | 
| Administrator  |   
			
			Eqqus-y można dostać tutaj http://www.tuningbaja.pl/product/c277.html
		 
				__________________ www.motopodroze.pl | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 12:22 | #27 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   Cytat: 
 Dam przykład: Nasze motocykle (oraz aku) jechaly w kontenerze 1,5 miesiaca do Indii. Akumulatory wiadomo 1,5 miecha to dlugo dość, wiec lekko straciły prądu. Do odpalenia wystarczyło. Voltomierz pokazywał ladowanie podczas jazdy ale jego brak na wolnych obrotach. A ze wyjezdzalismy w nocy - musielismy jechac na swiatłach. A ze to było Delhi - to z deli wyjezdzalismy 35km w 3 godziny. Czyli Totalny korek.... na swiatlach, niskie obroty. Widząc co sie dzieje na wskazówce, gasilem swiatła co chwile lub trzymalem wyzsze obroty nawet stojąc. A np Mateo, co mial starszy i slabszy akumulator - nie widząc tego co ja, po tych 3 godzinach niby-jazdy motor zgasił i juz nie odpalił. Poszlo oczywiscie na pych i skonczyl sie problem bo potem juz normalnie jechalismy 6 czy 7 godzin non stop. Reasumując - wydaje mi sie ze dobrze jest mieć cos co wskazuje jakies wartosci niz tylko diodke zero-jedynkową. Mozna probowac zapobiegać wczesniej skutkom eleminując zbedne zródła, a nie tylko dowiedziec sie ze padł ci regler. Ale dioda zawsze lepsza to niz nic. 
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | |
|   |   | 
|  03.04.2008, 13:01 | #28 | 
| Niepozorny  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Wiocha na Jurze, bliżej Krakowa niż Częstochowy 
					Posty: 565
				 Motocykl: Bardzo stara Teresa   Online: 4 tygodni 1 dzień 9 godz 29 min 55 s |   
			
			Lewar ostrzega. Miałem Ledwolta dwa lata i byłem z niego b. zadowolony ale niestety mi padł w taki paskudny sposób, że czasami zaświeca mi się bez wyraźnego powodu na czerwono powodując panikę u kierującego. Na szczęście zamontowałem także wspomniany woltomierz Equus i jestem zadowolony jeszcze bardziej. | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 13:26 | #29 | 
| Common Rejli  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 3,714
				 Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure Przebieg: dupa   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s |   
			
			Kurna, taki urok forum - wszyscy mają swoje zdanie i zaczyna się robić mętlik pod kopułą   . Na podoskowe mocowanie nie wpadłem wstyd przyznać... W ten sposób można przytroczyć klika zegarów każdy jeden do siebie na wzajem  . Mi się marzą dwa wakuometry, ciśnienie oleju, amperomierz i woltomierz... Maaaasa wskazówek, pełne profi  . 
				__________________ BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże. NIE SPRZEDAM!  | 
|   |   | 
|  03.04.2008, 13:50 | #30 | 
| R.Capt.  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Beeftown 
					Posty: 171
				 Motocykl: RD07   Online: 3 dni 20 min 5 s |   
			
			jak ten cyferkowy bedzie ok... to też sie pisze na 1 szt.   
				__________________     | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |