|   | 
 | |||||||
| Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  13.04.2011, 22:09 | #12 | |
|  |   Cytat: 
 nooooooo... na przykład ómocować to na pasek napędu artelnatora  a tak serio to się Wam zachciało nowości i podążania za tryndem, konsumpcjonisty jedne. jak pisał ktoś kilka postów wcześniej: do 60xxx ładujesz świerzo ładowane eneloopy i oby Ci dupa nie odpadła zanim odpadną one. yyyyyyy matjas p.s. swoją drogą jestem właśnie na etapie kompletowania takiego 'swapa' między motocyklem a samochodem. do tej pory miałem rowerowy ale tak z boku i pod skosem to trochę słabo. do tego trza coś do auta - wymyśliłem zatem, że rama kompletnego na moto a kulkę 1" dorobię sobie na tokarce do jakiejkolwiek przyssawki. ło. ładowanie podczas jazdy pomijam z powyższego powodu. jeszcze nie zwaryjowałem. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | |
|   |   | 
|  13.04.2011, 23:24 | #13 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			Hej. też właśnie zanabyłem uchwyt RAM pod 62 do moto - szczerze pisząc za tą kaskę liczyłem na trochę lepszą jakość wykonania. Oryginalna "U-śruba" ma jakiś dziwny skok gwintu (większy), a akurat w moim zestawie brakowało jednej nakrętki. Jest też zrobiona z jakiegoś dziwnego g-litu, bo łatwo się ukręciła przy polowej próbie przegwintowania. Otwory mocowania musiałem lekko wiertarką poprawić, bo to mocowanie z fabrycznego zestawu nie bardzo chciało przez nie przejść. Jak to się sprawdzi w praktyce dam znać po weekendzie, bo będę akurat intensywnie teścił. Wcześniej używąłem uchwytu rowerowego, takiego jak ten: http://allegro.pl/uchwyt-rowerowy-ga...543695433.html Z zalet to łatwość montażu - 2 trytki i umocuje się to na każdej rurce, niezależnie czy pionowej, czy poziomej. Niestety bez owinięcia kierownicy dodatkowymi gumami lubi się toto obracać, zwłaszcza w terenie. Przy montażu na kierownicy odbiornik jest za nisko i trzeba odrywać głowę. Sam odbiornik siedzi w tym pewnie, łatwo się zakłada, aczkolwiek z ładowarką nie testowałem. Tak jutro będzie wyglądał kokpit mojej LC4:  Co do zjadania baterii przez 62 to potwierdzam - 60tka trzymała tak z połowę dłużej na tych samych ogniwach. Za to stosunek prędkości był dla niej zdecydowanie bardziej niekorzystny - coś za coś. | 
|   |   | 
|  05.05.2011, 18:58 | #15 | 
| Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Józefów 
					Posty: 660
				 Motocykl: R1100GS, LC4   Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s |   
			
			Przelatałem z tym uchwytem już jakoś ponad 2000 km i mogę się podzielić spostrzeżeniami: - jeśli gps nie jest wsadzony to ta rolka przy zatrzasku przy odpalonym silniku zaczyna się kręcić i rzęzić - jest głośniejsza niż silnik LC4 ! Maksymalnie irytujące - jeśli jeżdżę bez GPSa muszę podkładać tam papierek, żeby się nie obracało, bo mnie szlag trafia. - po ok. 300 km na LC4 mocowanie dostało luzów i odbiornik zaczął w nim latać - oczywiście też klekocząc - gumowa obudowa się lekko od tego powycierała (bez praktycznego znaczenia - tylko kwestia wizualna) No to pod odbiornik też muszę podkładać papierek... - faktycznie nie da się włożyć odbiornika w mocowanie jeśli gumka uszczelniająca port zasilania nie jest zamknięta - po włożeniu trzeba ją wyciągnąć paznokciem (plastikowy uchwyt trochę przeszkadza bo jest mało miejsca) i na ślepo trafić wtyczką miniUSB w gniazdo w odbiorniku - można się nauczyć, ale z początku też jest to irytujące, takie babranie się z tym. - jakoś wykonania za te pieniądze (200zł) nie jest jakaś powalająca. Gwint na U-uchu mocującym do kierownicy ma nietypowy (dłuższy) skok gwintu, a u mnie w zestawie zabrakło jednej z nakrętek... proponuję sprawdzać od razu u sprzedawcy. Samo to ucho jest zrobione z jakiegoś gównolitu - ukręciło się przy próbie przegwintowania. Szczerze pisząc jakbym z góry wiedział, to bym sobie odpuścił ten wynalazek, tylko wymodził jakieś ciekawe ramię/mocowanie pod garminowski uchwyt rowerowy, który kosztuje ponad 5x mniej, jest prosty jak budowa cepa i nie robi problemów. Albo odłożył te 200zł na uchwyt TT (nie wiem czy lepszy - nie testowałem). Z dobrych wiadomości - takie ulokowanie odbiornika na kokpicie fajnie sprawdziło się w praktyce. Z początku trochę przeszkadza odległość (mały ekranik jest mało czytelny, zwłaszcza przy wibracjach w LC4 - na postoju/luzie trzeba go złapać ręką, aby coś odczytać), ale w trasie gdy wibracje się zmniejszają jest to bardzo fajne - nie trzeba odrywać wzroku od drogi, znacznie mniej to rozprasza. Obrotowe ramię też się czasem przydaje, bo można sobie odbiornik ustawić tak, aby słońce się w nim nie odbijało. Pierwsza fotka: tak mniej-więcej wygląda z perspektywy kierowcy, druga: szerszy kontekst.   A co do papierków jeszcze - w sumie jak ktoś ma garmina to papierki to codzienność - u siebie w 62ce musiałem podłożyć je jeszcze pod baterie, żeby kartę microSD dociskało (potrafiła się wypiąć przy endurzeniu) i pod baterie - tak profilaktycznie - dzięki obu tym zabiegom odbiornik przestał się wyłączać podczas latania po lesie. Z ciekawostek: wibracje na LC4 potrafią wysunąć z pionowego gniazda ładowarkę, co jest irytujące, bo wtedy 62ka chce się wyłączać (po 30 sek - czasem łatwo przegapić i nagle okazuje się, że odbiornik jest wyłączony). Podobnie potrafi reagować na spadek napięcia w instalacji przy odpalaniu maszyny. Zmieniłem ładowarkę na solidniejszą co pomogło w obu tych przypadkach. pozdrawiam, Adam | 
|   |   | 
|  09.05.2011, 21:09 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Wlkp 
					Posty: 1,191
				 Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 Przebieg: od nowa Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s |   
			
			możecie wkleić fotki jak macie zamontowane urządzenia GPS ? Chcę zamontować PDA lub telefon w coś takiego http://allegro.pl/wodoodporne-mocowa...590150146.html   Mam sporego tankbaga Oxforda i bezpośrednio montaż na kierownicy raczej odpada
		 
				__________________ Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś | 
|   |   | 
|  27.05.2011, 11:20 | #17 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 | |
|   | 
|  28.05.2011, 22:21 | #18 | 
| El Mariachi  Zarejestrowany: Aug 2009 Miasto: Podkarpackie 
					Posty: 1,493
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s |   
			
			Zakupiłem Ram-a i poplątałem z starymi gratami z 60 czyli kulki i mocowanie stare a uchwyt do 62. Nie wiem czy mi to przeszkadza, jak dotychczas pozytywnie na niego patrzę stabilny wydaje się solidny jak pogmeram to i kabel wejdzie a sama 62-ka jest naprawdę fajna. Szkoda że ma tyle tylko nasrane funkcji, w Becker Crocodile jest tylko z a do b i tyle no prawie tyle. 
				__________________ Niech moc będzie z wami ........... | 
|   |   | 
|  29.05.2011, 20:52 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Wlkp 
					Posty: 1,191
				 Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750 Przebieg: od nowa Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 11 godz 12 min 13 s |   
			
			sneer dzięki za zdjęcia. Szkoda , że AT ma tak mało miejsca nad trip masterem bo tam byłoby chyba najlepiej zamontować
		 
				__________________ Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś | 
|   |   | 
|  29.05.2011, 21:41 | #20 | 
| El Mariachi  Zarejestrowany: Aug 2009 Miasto: Podkarpackie 
					Posty: 1,493
				 Motocykl: RD04 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s |   
			
			Jeżeli chodzi o 62 to jednak najlepiej widać na kierownicy i wysoko. Za owiewką rally miałem i niestety zbyt dużo czasu zajmowało spojrzenie na niego i powrót wzrokiem na drogę. Jest to jednak odległość ok 35 cm
		 
				__________________ Niech moc będzie z wami ........... | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Uchwyt POLSPORT MOUNT do Larka | Pastor | Hardware | 8 | 20.02.2012 00:22 |