| 
			
			 | 
		#51 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.11.2023 o 22:46  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#52 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 36
				 
Motocykl: CRF1000L, CRF300L 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 15 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jak będziesz robił to napisz gdzie i za ile bo to cenna wiedza  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#53 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Aug 2021 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 9 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dzięki za informację, jak w marcu rozbiorę moto, to napiszę co odkryłem i jakie były luzy zaworowe po 31 tys. km.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#54 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po przejechaniu 52 kkm zawory w środkowym zakresie tolerancji. Obyło się bez wymiany podkładek. Tylne fajki również zostały ORI więc zamienniki zostały do następnego razu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#55 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			I to jest dobra wiadomość, ja w CT się ociągam z tym pasztetem.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#56 | |
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Miałem to dłubać tej zimy ze znajomym znajomego   ale jakoś się temat rozmył a jutrzejszy start sezonu mi tylko o tym przypomina.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#57 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Świdnik 
					
				
				
					Posty: 6
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 dzień 9 godz 26 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam jestem świeżym posiadaczem crf 1100 z przebiegiem  28000 kupilem motocykl z pierwszej ręki zakupiony w salonie właściciel serwisował wszystko z orginalu oleje co 6tys nie zdecydowl się na pełny serwis na 24 tys stwierdził ze nie ma sensu zaglądać do zaworów poza tym wszystko resztę wymienone według zalecen producenta Widzę ze zdania są podzielone i faktycznie jak doradzacie czy otwierać ten silnik czy dojechać do serwisu np na 36 tys
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#58 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zagladnij do zaworow i poza czestsza niz to zaleca producent wymiana oleju trzymaj sie zalecen producenta
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| dekiel zaworow nx650 | szynszyll | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 23.02.2017 13:01 |