|  04.04.2025, 23:17 | #1 | 
|  |  Legendarna niezawdność i jakoś Hondy pod znakiem ? 
			
			Mam dwie DCT 2016 i 2019. Z pierwszą nie mam problemów, poza rdzewiejącymi felgami (wymienionymi na gwarancji). Druga niestety trochę mnie zawiodła. Oprócz słabego hamulca przedniego ma jeszcze taki problem jak na zdjęciach. Farba na silniku "puchnie". Silnik nigdy nie był przegrzany i ma tylko 7.700 mil. Ciekaw jestem czy inni mają podobny problem ?
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 12:29 | #2 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			a niue było żadnej chemii do czyszczenia?
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 12:40 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2013 Miasto: Białogard 
					Posty: 584
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 9 godz 38 min 7 s |   
			
			Ogólnie to nie tylko dekiel, ale śruby też wyglądają jakby coś przyjeły
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 12:52 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2013 
					Posty: 117
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 tydzień 1 dzień 23 godz 12 min 47 s |   
			
			Znajomy miał tak jak przejechał sobie na jesień po plaży i nie umył moto ,sól zrobiła swoje . Ale to była jego ewidentna wina .
		 
				__________________ __________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne  KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 13:39 | #5 | 
|  |   
			
			To wygląda jak by motocykl jeździł w zimie po soli. Na to nie ma mocnych.
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 21:26 | #6 | 
|  |   
			
			Skoro piszesz o milach to wszystko wiadomo.
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 22:04 | #7 | 
|  |   
			
			Z mojego doświadczenia : odparzona farba, to najczęściej chemia z myjni. Mam porównanie - jak moto myte "nielegalnie" czyli normalnie z węża, to nie zauważyłem - jak ktoś trendi funduje mu wysoce agresywną chemię na myjni, to efekty jak widać. Na powierzchniach galwanizowanych również. Inna kwestią jest, że obecnie fabryki używają akryli wodnych i tym podobnych sreko-wynalazków, więc jest, jak widać.
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 23:33 | #8 | 
|  |   
			
			To co na myjni nie żre aż tak bardzo ale sól robi swoje i tu raczej obstawiam sól. Wróżenie z fusów - wiadomo. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 23:41 | #9 | 
|  |   
			
			Sól, jakby przepłynął Atlantyk - ale u nas - jaka sól ?! To, co na myjni żre bardziej niż Ci się zdaje.
		 | 
|   |   | 
|  05.04.2025, 23:55 | #10 | 
|  |   
			
			Skąd wnosisz że mowa o tym co U NAS?   Kolega mieszka w UK, moto ma licznik w milach. Czego nie rozumiesz  Dodatkowo problem pogłębiają lekkie stopy Alu z magnezem. To jak pięknie wpieprzane są BMW za czapkę sosu to już temat na inną opowieść. Są preparaty uszczelniające pory lakieru i innych powłok ale nie są w 100% skuteczne no i nie każdy je stosuje przy jeździe zimą. Oczywiście - być może to myjnia. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| BMW rally 3 czy jakoś tak..... | Vertus72 | Ciuch Afrykańczyka | 30 | 07.05.2016 10:18 |