|  02.04.2025, 17:06 | #1 | 
| Zarejestrowany: Jul 2020 
					Posty: 3
				 Motocykl: RD03   Online: 1 godz 24 min 8 s |  Problem z regulatorem napięcia (xt660z) 
			
			Cześć wszystkim! Mam problem w swojej xt660z tenere. Mianowicie kiedyś już miałem problem z ładowaniem akumulatora, po wymianie regulatora napięcia problem ustał i po dwóch latach problem powrócił. W styczniu korzystając z okienka pogodowego wymieniłem regulator (check engine zniknął) i pojechałem się przejechać, po około 50minutach check engine znów się pojawił a po kolejnych 15min. motor zgasł i przewody od tylnej lampy i kierunków się stopiły. Aktualnie motocykl odpala jeździ z tym że napięcie akumulatora przy odpalonym silniku wynosi 11v, a po wyciągnięciu regulatora plastik wokół jednego pina jest lekko stopiony przy wtyczce również. Pytanie czy wymiana regulatora oraz wtyczki załatwi temat ? Czy to jakiś grubszy temat ? | 
|   |   | 
|  03.04.2025, 09:41 | #2 | 
| Administrator  |   
			
			Sprawdź instalację, akumlator, bo tak częsta wymiana regulatora świadczy, że gdzieś jest zwarcie, które uszkadza regulator. Teraz regulator też do wymiany. No chyba, że trafiasz regulatory trafione ale tyle razy ten problem to aż się nie chce wierzyć.
		 
				__________________ www.motopodroze.pl | 
|   |   | 
|  03.04.2025, 17:34 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2008 Miasto: CIECHANÓW 
					Posty: 329
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 63000   Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 36 min 44 s |   
			
			Punkty masowe do przejrzenia.
		 | 
|   |   | 
|  04.04.2025, 21:24 | #4 | 
|  |   
			
			czesto glowne zwarcie jest w akumulatorze. wymieniales go razem z regulatorem czy wciaz jest ten sam?
		 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  07.04.2025, 00:29 | #5 | 
| Zarejestrowany: Jul 2020 
					Posty: 3
				 Motocykl: RD03   Online: 1 godz 24 min 8 s |   
			
			Teraz w ten weekend sprawdziłem napięcia w alternatorze i są okej, więc najprawdopodobniej znowu regulator do wymiany. Punkty masowe, to znaczy ? (sorki ale jestem zielony w kwestiach elektroniki). Za pierwszym razem, wymieniłem regulator wraz z akumulatorem, przy ostatniej awarii tylko regulator, który wytrzymał około 40min. jazdy do wyświetlenia check engine. | 
|   |   | 
|  07.04.2025, 12:35 | #6 | 
|  |   
			
			Jak chcesz to zrobić raz a porządnie to daj to elektrykowi no chyba, że chcesz się uczyć Twoja wola
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  08.04.2025, 21:11 | #7 | 
|  |   
			
			jak wyzej - niech to ktos ogarniety zobaczy bo sobie spalisz kompa, licznik i bog wie co jeszcze a wtedy zaboli    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  08.04.2025, 21:48 | #8 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 3 godz 54 min 18 s |   
			
			Punkt masowy- miejsce gdzie masa instalacji jest przykręcona do ramy motocykla.
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Problem z odpalaniem xt660z tenere 2008r. | Don Camillo | Yamaha | 6 | 01.09.2021 21:59 |