| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jul 2020 
				Miasto: Poznań. 
					
				
				
					Posty: 3
				 
				
				
				 
Online: 23 min 20 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć.  
		
		
		
		
		
		
		
	Czy ktoś wie lub ma jakieś informacje jaka jest żywotność łańcucha rozrządu? Jak to spradzić na napinaczu? Nie znalazłem tych informacji ani w serwisówce ani na YT. Mam 701 enduro z 20 roku.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ASO nie udzieli takiej informacji? Jeśli nie znajdziesz info w temacie, pozostanie weryfikacja według luzu samego łańcuszka i pozycji napinacza, ale to oczywiście wiąże się z inspekcją.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 848
				 
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W moich motocyklach mam napinacze ząbkowe, więc liczę ząbki  
		
		
		
		
		
		
			![]() Jakbym miał napinacz ze śrubą regulacyjną, zastanawiałbym się jeśli/kiedy skończy się regulacja. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z pozytywnym nastawieniem można góry /albo Teresę przez góry/ przenosić! Ostatnio edytowane przez Lis : 09.03.2025 o 00:05 Powód: ort  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak jest śruba, to jak się skończy to czas wymiany ... już minął. W FJR-ach zamieniałem właśnie napinacze na tych trefnych sprężynach na śrubowe i po problemie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ustawiasz na znak na wale i patrzysz na zebatke na walku rozrzadu - jak jest dupawka tj. rozjazd to wymieniasz. amen. po wymianie patrzysz na znaki i stan rozrzadu i wiesz jaki jest 'wyjsciowy'. dla duzego singla wg mojego doswiadczenia max. 40-50 tys km. potem sie nie urwie moze ale bedzie sie tlukl i silnik bedzie zle pracowal bo bedzie niewlasciwy 'timing'. nie wiem ile kosztuje oryginal ale wzmacniany DID nie zabija cena. BW Morse nie widze do tego modelu
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			buziaki  
			Ostatnio edytowane przez szynszyll : 23.03.2025 o 20:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Łańcuch do 16/52 | AmberBamber | Wszystko dla Afryki | 11 | 23.07.2011 16:33 |