|  22.08.2024, 18:37 | #101 | 
|  |   | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 22:30 | #102 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 54 min 46 s |   
			
			
to zdjęcie przedstawia  CRF1000 a nie 1100, awaryjność 1100 jest większa ale na tle konkurencji to i tak jest b.dobrze, marki europejskie w tej kwestii są już raczej za chińczykami, plastelina za chore pieniądze.
		 | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 23:35 | #103 | 
|  |   
			
			Moja 2018 DCT ma aktualnie 91000km nakręconych osobiście  , bez awarii i jakichkolwiek problemów, nawet aku co to miał zaraz paść dalej kręci. Od ubiegłego sezonu zacząłem używać wyłącznie trybu MT i bardzo mi to odpowiada   
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 23:37 | #104 | 
|  |   
			
			
Co to ten MT ?
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 23:41 | #105 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 23:44 | #106 | 
|  |   
				__________________ Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25 | 
|   |   | 
|  22.08.2024, 23:50 | #107 | 
|  |   
			
			Ja to po prostu nazywam M manual.    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  06.12.2024, 11:29 | #108 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			To była siła przyzwyczajenia do KTM, po 3 miesiącach przyzwyczajania się do dct, tryb S3 jest jednak spoko i szybciej przyspiesza niżbym to robił w trybie M
		 | 
|   |   | 
|  06.12.2024, 12:48 | #109 | 
|  |   
			
			A jak z mocą duża różnica?   
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  11.12.2024, 12:43 | #110 | 
|  |  DCT dla nieprzekonanych 
			
			Witam, mogę powiedzieć tylko tyle, że właśnie dzięki filmowi EX-a o skrzyni DCT moje wątpliwości zostały rozwiane i w tym roku stałem się właścicielem CRF 1000 DCT rok 2016. Po przesiadce z leciwego trampka XL600V, już pierwsze kilometry po zakupie wracając do domu "banan" nie schodził mi z gęby   Tak jak inni pisali wcześniej tryb D jest bardzo ospały, ale odnalazłem się na trybie S2, praktycznie stworzony idealnie do mojego stylu jazdy. Do czego mogę się doczepić to tylko do tego, że za długo zastanawia się w tym trybie komputer nad redukcją, ale od czego są łopatki +/-  EX jeszcze raz dzięki za pomoc w rozwianiu wątpliwości pozdrawiam | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gruzja 2019 - 12 minut filmu ( Dookoła Morza Czarnego) | gruber | Trochę dalej | 20 | 09.10.2019 00:28 | 
| ###Odiskrzenie pompy w 20 minut### | fassi | Wszystko dla Afryki | 14 | 17.07.2011 00:00 |