|   | 
 | |||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  17.09.2024, 17:06 | #491 | |
|  |   Cytat: 
   PS. Honda na jeśień robi premierę nowej V4 ale litrowego podobno. 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | |
|   |   | 
|  17.09.2024, 17:50 | #492 | |
|  |   Cytat: 
  a plecy klękły z 5 lat temu jak silnik z xtz750 wyciagalem. p.s. to na fotce to dopiero dowod na japonskiego pierdolca - silnik z V-MAX 1700 i jego 200KM. 
				__________________ buziaki   | |
|   |   | 
|  17.09.2024, 19:41 | #493 | 
|  |   
			
			W tym Vmaxie to do ilu się kręci ten silnik? Ładny jest    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  17.09.2024, 19:50 | #494 | 
|  |   
			
			moc: 200KM przy 9000 rpm moment: 166Nm przy 6500 rpm szkoda, ze nie pociagneli tematu ale yamaha to nie honda i nie tlucze jednego silnika 40 lat... 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  17.09.2024, 21:30 | #495 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2011 Miasto: Kiełczygłów 
					Posty: 2,070
				 Motocykl: RD07a Przebieg: 00000   Online: 4 miesiące 1 tydzień 2 dni 4 godz 58 s |   
			
			V-max to zawsze miał piękną motorownię    | 
|   |   | 
|  18.09.2024, 04:51 | #496 | 
|  |   
			
			Yamahy nie pojmiesz rozumem. podobnie bylo z MT-01. stworzyli potwora z zupelnie nowym silnikiem po to zeby go produkowac tylko 4 lata i o silniku zapomniec. a co? nie stać nas?! teraz MT-01 to poszukiwana stale drozejaca rzadkosc. tego V-Max 1700 tez juz nie robia. mieli kaprys to pokazali na co ich stac. tym bardziej smiesza mnie jakiekolwiek porownania japonczykow z chinczykami, którzy zeby cos ulepic musza to najpierw podpierdolic   kiedy w 1962 Honda debiutowała w F1 ( stworzyła wzbudzający sensacje wolnossący silnik V12 o pojemnosci 1.5L i mocy 230KM przy 13000 rpm) chińczycy przeganiali kijami wróble z płotów i nosili muchy na komisariat... p.s. silnik z XLV750R wystepowal tylko w niej i byl produkowany jedynie 3 lata 1983-1986. szkoda bo byl swietny i niezajebliwy - dzis mozna by bylo przy wspolczesnych zawieszeniach i hamulcach na jego bazie tworzyc mega dziki wyprawowe. V-ka 750ccm z kardanem wazyla sucha w 1983 189kg. 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 18.09.2024 o 08:28 | 
|   |   | 
|  18.09.2024, 11:13 | #497 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
 To ma 3-cyl. To tak jak w Wartburgu?   
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  18.09.2024, 12:29 | #498 | 
|  |   
			
			i w wielu samochodach ostatnich lat. tico przetarlo szlak i teraz cala europa i japonia robi trzycylindrowce. ten silnik to 70% radosci z tego moto. trudno w to uwierzyc ale landara taka jak Mondeo miala silnik trzycylindrowy 1.0L. japończycy robili kiedys ciekawe dwusuwowe trzycylindrowce. no i MT-09 ma fenomenalne trzy baniaki. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  18.09.2024, 12:58 | #499 | 
|  |   
			
			A dla mnie sześćdziesiątka na trzech garach tak nie pobozemu chodzi    
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  18.09.2024, 13:22 | #500 | 
|  |   
			
			
a pamiętasz, ze te Perkinsy wkladali do Tarpanów? niezapomniane wrazenia z jazdy    
				__________________ buziaki   | 
|   |   |