| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#91 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2022 
				
					
				
				
					Posty: 48
				 
Motocykl: Transalp XL600V, KTM690 Enduro R 
Przebieg: rośnie 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 22 godz 42 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#92 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Na zdjęciu to: 
		
		
		
		
		
		
		
		
			2 x 25 boczne sakwy szczelne 2 x 4l worki pod sakwami szczelne 2 x 2l kieszenie nad sakwami nieszczelne 1 x 60l worek SW motech szczelny 1 x tankbag 7l (nakładka szczelna naciągana na tankbag) razem 129 litrów P.S. Ale żeby nie było, w kufry wchodzi więcej, bo "upchanie" do kufra jest znacznie lepsze. Ostatnio edytowane przez chomik : 06.09.2024 o 12:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#93 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja polecę polskie Xcountry. Model Rally.  
		
		
		
		
		
		
			Już się trochę z nimi powłóczyłam. Są pakowne, mają kieszenie na butelki czy spraye, gumy za którymi zawsze zmieszczę butelki, klapki czy śmieci po śniadaniu. Dobrze mi siadły i zostają na dłużej. Do jakości nie mogę nic złego powiedzieć. Wszystko jest porządnie zrobione. Mam też porównanie do modelu Hero czyli tego co worki się zapina w uprząż i niby fajnie bo szybko odpinasz worek i leziesz z nim do hotelu czy namiotu ale właśnie żeby wyciągnąć coś z tego worka bez odpinania go to już jest trochę ciężko, bywa to upierdliwe. ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#94 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 1 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mirek z Xcountry uzbroil spora czesc podlasiakow, sprzet dostaje konkretnie i daje rade.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#95 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale pod te wszystkie sakwy  i rogale macie jakieś  stelaże chyba 
		
		
		
		
		
		
		
	 ? Jak to jest zamocowane , do czego konkretnie ? Pokażcie , bo ja strasznie nie lubię "stałych rusztowań budowlanych" na motocyklu. W "trasę" "wyprawę" ruszam raptem 2 razy do roku , nooo 3 razy jak mam jakiś finansowy cud i czasowy. Jak dyskretnie zamontować stelaż do przewozu bagażu w starej babce RD7A ? Dodam , że coraz bardziej podoba "mniesię" ida rogala .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#96 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 13 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dołączam się do pytania o sposób mocowania.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#97 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2018 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 261
				 
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 14 godz 29 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W gejosach pelno wszelakich rurek tam nie ma problemu z przypieciem 4 paskow,w t7 trzeba z tylu troche improwizowac,ale w zadnym dodatkowych stelazy nie trzeba.
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#98 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Siewierz 
					
				
				
					Posty: 597
				 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 7 godz 11 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też mam system Hero od x-country i też polecam, bardzo wygodne, a worki można dobrać wg własnych potrzeb np. tańsze z crosso lub te od Mirka, które są bardzo grube=wytrzymałe, ale jakiś ten materiał taki oporny jak chcesz na siłę coś wcisnąć do środka  
		
		
		
		
		
		
		
	  Ja mam skrojone pod gg700, ale działa mi też na Dominatorze. To po prostu taka czarna nakładka, którą kładzie się na tył motocykla, na bagażnik/tył kanapy i plastiki boczne - jedno wiązanie jest z tyłu za bagażnik i do tego dwa paski do wiązania np. za set pasażera/ramę/specjalne uchwyty i wszystko fajnie się trzyma. Jak znajdę foto to prześlę.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#99 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 1 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jesli chodzi o stelaz, to u mnie wystarczylo dodac po plaskowniku/rurce aby ciezar sakw nie lezal zbyt swobodnie na boczkach...
		 
		
		
		
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#100 | 
| 
			
			 Asia 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				Miasto: Złotoryja/ Wrocław 
					
				
				
					Posty: 2,309
				 
Motocykl: XL750, CRF300RALLY 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 3 godz 14 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W Transalpie mam panel pod te sakwy z tego powodu, że jest ori stelaż/ rączka pasażera, która odstaje i powoduje, że sakwa ma słabe podparcie i trochę się buja ale w crf300 nie mam nic i siedzi pięknie.  
		
		
		
		
		
		
			Filmik z montażu Hero bez stelaża. https://youtu.be/mHTMs81MUuc?si=5XtV7hU47_RrAPWK A Rally montuje się na dwa pasy rzepowe przez kanapę, po 1 pasie do seta pasażera/ ramy, 1 pas spinający całość np do bagażnika. Panel BS Customs ![]() Model Rally ![]() Tutaj model Hero plus rolka moto-detail 30l ![]() ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| zamki do kufrów | bartol44 | Wszystko dla Afryki | 2 | 24.04.2015 08:39 | 
| Zamki do kufrów. | Tomasz.C.Afrykanin. | Wszystko dla Afryki | 16 | 17.01.2009 11:08 |