|  03.09.2024, 21:52 | #1 | 
|  |  Dostęp do historii serwisowej BMW z polskiego salonu 
			
			Jak w tytule, dla samochodów są takie serwisy, że za 30-40 zł można sprawdzić po VIN historię serwisów w Bmw. Czy ktoś orientuje albo może ma namiar na taką usługę dla motocykli? Dzięki    | 
|   |   | 
|  04.09.2024, 00:12 | #2 | |
|  Zarejestrowany: Mar 2019 Miasto: Leśna Dzicz 
					Posty: 742
				 Motocykl: KTM R Przebieg: jest   Online: 2 miesiące 6 godz 45 min 51 s |   Cytat: 
 Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka | |
|   |   | 
|  04.09.2024, 09:05 | #3 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 23 min 57 s |   
			
			Comoaligato jest w stanie ściagnąć dla motocykli. Ma w swojej ofercie. https://www.facebook.com/comoaligato Gość znany, polecany wszędzie. Cena 100zł. | 
|   |   | 
|  04.09.2024, 09:12 | #4 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 30 s |   Cytat: 
  a L Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka 
				__________________ Pozdrawiam, łajza na Crf110 | |
|   |   | 
|  04.09.2024, 10:36 | #5 | 
|  |   
			
			Dzięki wszystkim, @brzeszczot - czasem serwis jest za daleko, żeby to była realna opcja @lukasz_vip - super, dzięki, on mi kiedyś sprawdzał jakiś samochód, ale dopiero sobie przypomniałem jak napisałeś  @luk2asz - wielkie dzięki Ostatnio edytowane przez Marcin z Zakopanego : 04.09.2024 o 10:37 Powód: literówki | 
|   |   | 
|  12.09.2024, 22:31 | #6 | 
|  |   
			
			Jeszcze raz dziękuję kolegom za zaangażowanie - sprawdzona sztuka wreszcie u mnie zacumowała    Motocykl bardzo czysty, zadbany i mega dopasiony - od licznych fabrycznych opcji, przez Arrowa i karbonowych lusterek aż po w pełni konfigurowalny wyświetlacz 2D Big Dash z motoGP - sam kosztuje półtora tysiąca Euro- będę się pytał czy ktoś taki ma, bo nie ma instrukcji i wykminilem większość funkcji, ale mam dwie zagwozdki   Moto ma 20700km przebiegu - historia z jakichś kwitków, cepiku i tego co jest w BMW się zgadza. Bez śladów wypadkowości w naturze, a w rejestrach ubezpieczalni bez żadnej szkody. Jestem trzecim właścicielem - pierwszy pięć lat, a drugi dziesięć - chłopaki jeździli oszczędnie, ale nie żałowali na dodatki, bo jest i firmowy bagaż, te miękkie kuferki BMW i torba BMW na miejsce kufra centralnego   Generalnie sztuka jak nowa, muszę zmienić opony bo są jak ze sklepu, ale z 2015 roku, w garażu gość miał jeszcze oryginalne fabryczne, na których go kupił od pierwszego właściciela, też nie bardzo zużyte. Jak się odkręci to jedzie jak zły, ale nie wymaga tego- wiozłem go do domu wsiami i bokami i jak na szosowy motocykl mający 170 koni, to zdumiewająco nie męczy jak się usiłuje jechać legalnie. Z jednodniowego doświadczenia - polecam gorąco!   | 
|   |   | 
|  12.09.2024, 23:16 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2013 Miasto: Warszawa 
					Posty: 988
				 Motocykl: loading... Przebieg: wtv   Online: 3 miesiące 4 dni 21 godz 12 min 59 s |   
			
			Ładnie, bardzo ładnie. Gratuluję! Rozstaw osi - jedyny parametr jaki widzę patrząc na zdjęcia tego cyborga. A widziałem ich sporo - chodził mi po głowie mocno. Zazdro. Niechaj wozi gdzie zamarzysz. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 
				__________________ "Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!" | 
|   |   | 
|  13.09.2024, 13:46 | #8 | |
|  |   Cytat: 
  A jak chodzi o rozstaw osi to wygląda na papierze potężnie na żywo też się wydaje długi, natomiast w jeździe to jakoś niknie. Jest naprawdę poręczny i zwinny - nie czuje się uciążliwości ani masy ani gabarytu- jasne, że to kwestia odniesienia  ale ostatnio jeździłem trochę na NAT, to w stosunku to tej BMKi wydaje się mastodontem. edit: BMW ma rozstaw osi 1585mm, a NAT 1575 także tylko centymetr - optycznie różnica wygląda na większą ale Afryka jest wysoka, więc ta długość się gubi. Ostatnio edytowane przez Marcin z Zakopanego : 14.09.2024 o 17:42 | |
|   |   |