|
|
#181 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 249
Motocykl: CRF1000D
Online: 2 tygodni 3 dni 20 godz 31 min 48 s
|
|
|
|
|
|
|
#182 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 333
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
Online: 1 tydzień 19 godz 2 min 56 s
|
Nie wiem czy komuś się przyda taka informacja ale podczas długiego weekendu majowego oryginalny akumulator litowo jonowy z 2019 roku odmówił współpracy.
Jako, że za granicą sporo czasu (i pieniędzy) wymagałoby znalezienie tego ustrojstwa, podjechałem na jakiś włoski złom i za 10 euro kupiłem akumulator z samochodu Peugeot o pojemności 55Ah. Zamontowałem go na siedzeniu pasażera pasem i połączyłem kablem YDY 2x1,5mm z klemami (ważne aby nie była to linka tylko drut). Przez tydzień motocykl jeździł i odpalał jak złoto.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Administrator
![]() |
Żadna filozofia , forumowy kolega też AT wracał z samochodowym na siedzeniu z trasy.
Rodzaj przewodu nie ma znaczenia, plecionka bardziej uzasadniona niż drut.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#184 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Ruda Śląska
Posty: 180
Motocykl: CRF 1100
Online: 4 dni 2 godz 6 min 15 s
|
w cbf 1000 często padały altki i właśnie z samochodowym Aku to była opcja na powrót na kołach
![]() pozdrawiam Marcin Jan
__________________
Pozdrawiam Marcin Jan Mistrz prostej spod świateł |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
W połowie 2019 roku w swojej CRF1000L wymieniłem fabryczny ołowiowy aku Yuasa na LiFePO4 (BC Lithium Battery, BCTZ14S-FP-S):
https://bcbattery.co.uk/products/bct...ithium-battery Niestety dzisiejsza niedzielna przejażdżka dała mi do zrozumienia (moto początkowo nie chciało odpalić mimo, że aku było ładowane kilka dni temu) iż aku pomału kończy swoje życie. Wszystko pewnie głównie z powodu trackera, który mam w moto, ale też pewnie z niewielkiej ilości km zrobionych w ostatnich latach (choć starałem się w miarę regularnie aku ładować) Niby mogę to aku kupić ponownie w cenie 100 - 120 funtów (bo w sumie złego słowa o tej baterii nie powiem), ale może macie jakieś inne propozycje (w podobnej cenie) na dzisiaj do wsadzenia do CRF1000L? |
|
|
|
#186 |
|
Administrator
![]() |
A z ciekawości fabryka jakie dedykuje akumulatory w oparciu o system ładowania który jest w CRF?
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
#187 | |
|
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
Cytat:
|
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
No jasne, tylko ja chcę lżejsze LiFePO4, a nie 4kg ołowiowy aku. Wady i zalety obu technologii znam. |
|
|
|
|
#189 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 33 min 37 s
|
Cytat:
a na 5-6 rozruch prądu już nie było.
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Hmm,
Ja lichej budowy jestem (nie mam nawet 70kg ) i tak sobie zawsze podchodzę do tego że, każdy kg ujmowany z masy moto (a to wersja DCT) jest przydatny. Ale z drugiej strony moto ma gmole i inne dodatkowe duperele, które swoje też ważą , więc może i rzeczywiście dać sobie spokój i kupić 'ołów'.Z ciekawości, jaki to aku był z tej historii w Rumunii? |
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 11:19 |
| Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 01:42 |