| 
			
			 | 
		#31 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajny lifting, koła bezdętkowe na plus, reszta kosmetyka.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pojawiły się ceny: 
		
		
		
		
		
		
			https://www.honda.pl/motorcycles/ran...rl_glare_white https://www.honda.pl/motorcycles/ran...grand_prix_red 
				__________________ 
		
		
		
		
	Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czerwona lub biała  + 1000zł, UWAGA! Biała dostępna tylko w wersji ES - chwyt poniżej pasa  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() CRF1100L 65900zł CRF1100D 71900zł CRF1100L + ES 72900zł CRF1100D + ES 77900zł CRF1100L ADV + ES 85900zł CRF1100D ADV + ES 88900zł ceny całkiem spoko wersji ADV jak na razie nie ma w manualu. jeżeli chodzi o CRF1100 ADV w białym kolorze, niebieski przedni błotnik o co komuś chodziło wygląda to średnio  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Prawie 90 koła za to coś to daleko od spoko jest jak dla mnie. Desert X za 80900 jawi się jak okazja.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak inny target? Że niby CRF to z pasażerem a Dukat solo? IMO ani jedno ani drugie niezbyt się nadaje do podróży z plecakiem. A DCT to chyba kwestia indywidualna. Dla mnie motocykl musi mieć sekwencję a QS w Dukacie działa malinowo.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 99.900zł rocznik 2024 Egzotyczny i ciekawy ale to nie jest target użytkowników AfricaTwin tak mi się wydaje. DCT z statystyk sprzedaży to już kwestia masowa a nie indywidualna. Sam na początku byłem sceptyczny co do tego rozwiązania ale po kilku latach i długich trasach w siodle nastąpił zwrot o 180st. żaden quickshifter sam nie zmienia biegów i nie wysprzęga na postoju. Spoko przy agresywnej jeździe ale pełzanie i kontemplowanie drogi i krajobrazu to nie jego zastosowanie. Fajnie, że obecnie jest tak ogromny wybór motocykli.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Racja. Najważniejsze że jest wybór i każdy znajdzie coś dla siebie. 👍
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ceny to raczej większości motków są kosmiczne  
		
		
		
		
		
		
		
	  Ale ludzie kupią i Afrę i Dukata   Co do DCT to jest to wspaniałe urządzenie   gdyby był wybór u innych producentów w życiu bym nie wziął manuala.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę, że za rok honda wypuści model z doładowaniem i to będzie absolutny killer na konkurencję i wyciskaczy mocy. Taka konstrukcja pozwoli na zachowanie wysokiej kultury pracy silnika, dużego momentu od samego dołu a także mocy przy wyższych obrotach. Do tego będzie to mega baza dla tunerów i o ile konstrukcja silnika to zniesie to 160KM nie będzie problemem. Do tego DCT, ES, piękne malowanie i pozamiatane  
		
		
		
		
		
		
		
	 .![]() 2024  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| NAT 2023 w obu wersjach - przełomowe zmiany ;-) | Danny | CRF 1000 L | 28 | 28.08.2022 22:45 | 
| NAT 2022 w obu wersjach - nowy/stary model | M5Q | CRF 1000 L | 26 | 01.06.2022 11:44 | 
| Uzbekistan - czy cmentarzysko statków nadal istnieje? | chemik | Przygotowania do wyjazdów | 16 | 05.08.2018 17:53 |